Re: problem z trawa

From: Piotr Płyś <p...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: problem z trawa
Date: Mon, 26 May 2003 11:44:13 +0200

Podobnie u mnie - mam miejsca gdzie trawa z rolkii jest wypalona,
rosna tam pojedyncze zdzbla trawy, kosze regularnie, placki suchego sa
w zacienionych miejscach.

Nasiac tam nowej trawy, nawiezc i podlac po prostu? Ta darn (sucha)
jest tam dosyc zbita... Kurcze, a u szwagra jest taka ladna trawka...

Pozdro - Ptys

On Mon, 26 May 2003 11:25:42 +0200, "petresku"