ciecie Azalii

1. Data: 2003-05-26 10:46:39

Temat: ciecie Azalii
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

podobno azalie nie sa zachwycone przycinaniem. Ja mam jakies szybkorosnace
bo w ub roku. z miesca gdzie mialy kwiaty wybilo kilka pedow ok 50 cm.
Chcialbym jakos ta moje krzewy zagescic. Co myslicie o skracaniu mlodych
pedow azalii i kiedy najlepiej ciac?
pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-05-26 11:01:12

Temat: Re: ciecie Azalii
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym jakos ta moje krzewy zagescic. Co myslicie o skracaniu mlodych
> pedow azalii i kiedy najlepiej ciac?

Swoje przycinam po kwitnieniu. Tez nie przepada za rosochatymi roslinami.
Czasami trzeba mocneij przyciac, aby roslina byla w przyslosci bardziej
gesta.

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2003-05-26 11:57:13

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> Swoje przycinam po kwitnieniu. Tez nie przepada za rosochatymi roslinami.
> Czasami trzeba mocneij przyciac, aby roslina byla w przyslosci bardziej
> gesta.
Jesli skroce dosc mocno tegoroczne pedy to zakwitna mi w przyszlym roku?
Tomek

4. Data: 2003-05-27 08:14:07

Temat: Odp: ciecie Azalii
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Jesli skroce dosc mocno tegoroczne pedy to zakwitna mi w przyszlym roku?
> Tomek

Raczej nie. Przycinałam gałązki azalii, w jednym roku potworzyły się
odrosty.
Zakwitły, trochę, w kolejnym roku.

Pozdrawiam Krycha

5. Data: 2003-05-27 08:37:51

Od: "-=[zieluk]=-" <z...@c...chemia.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 May 2003 12:46:39 +0200, t...@i...pl (Tomasz Łukowski
) wrote:

> [...]
>bo w ub roku. z miesca gdzie mialy kwiaty wybilo kilka pedow ok 50 cm.
>Chcialbym jakos ta moje krzewy zagescic. Co myslicie o skracaniu mlodych

kiedy kupowałam moje, zapytałam panią o to samo, a ona powiedziała,
że spokojnie można ciąć ogołocone pędy, po kwitnieniu. Kupione
krzaczki nie dawno posadziłam i jeszcze ich nie przycinałam, ale
zamierzam to zobić gdy przekwitną. Chyba, że ktoś z grupowiczów
stanowczo mi to odradzi.
Ela

--
Lukasz Zielinski [KRK]

Put some exicement between Your legs... Ride a Marin bike!
e.o.t.

Nimułki
problem z trawa
Rododendron