na dobr rano

11. Data: 2010-02-19 10:45:07

Temat: Re: na dobr rano
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

normalnie, popęd na wierzchu!

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

12. Data: 2010-02-19 10:59:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> normalnie, popęd na wierzchu!

Czyli że nie ściemniać ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

13. Data: 2010-02-19 11:27:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Czyli że nie ściemniać ?

najlepiej trochę pościemniać, a trochę nie. mieszanka prawdy z kłamstwem,
to najlepsza propaganda, to już chyba goebbels wykoncypował :)
onegdaj na mazurach pływałem z takim kolesiem, co jak co godzinę nie wyrwał
lachona, to nerwowy się robił.
ale jak on ściemniał! jak ściemniał!!
jak reszta załogi to widziała, to wszyscy rżeli ze śmiechu na poboczach, a
ten gość, z kamienna twarzą podawał się a to za psychologa, a to za
lekarza, a to za kierowcę rajdowego - i to wszystko działało jak lep na
muchi. jak myśmy zazdrościli temu oszustowi, to chyba masz pojęcie.
nie było na to siły, jak widział laskę, podchodził i głuszył.

mistrz.

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

14. Data: 2010-02-19 11:47:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> [...]
> muchi. jak myśmy zazdrościli temu oszustowi, to chyba masz pojęcie.
> nie było na to siły, jak widział laskę, podchodził i głuszył.

Teraz to już nawet niepotrzebne Mazury:
http://partnerstwo.onet.pl/1599130,4704,1,artykul.ht
ml

Qra

15. Data: 2010-02-19 12:42:15

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> [...]
> przez to nie wiem jaka jest dla mnie najoptymalniejsza metoda podrywania.
> Trenerze - doradź coś ... a jak byś nie mógł doradzić to pożycz 5 zeta

Alez to jest bardzo proste:
jesli nie masz 5 zlotych na test (nomen-omen),
to po co Ci podrywanie?
... na ktorym bedziesz musial wyskoczyc z kilku stów?

Ten test wlasnie Ci to chce uswiadomic

:)))

Druch

16. Data: 2010-02-19 17:23:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 10:28:00 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> to nie wiem jaka jest dla mnie najoptymalniejsza metoda podrywania.
> Trenerze - doradź coś ... a jak byś nie mógł doradzić to pożycz 5 zeta
> chociaż ;)

No tak, to raczej na randce nie uregulujesz rachunku w
kawiarni/restauracji. Z góry przegrana sprawa :-)
--

Ikselka.

17. Data: 2010-02-19 17:25:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 11:22:27 +0100, tren R napisał(a):

> Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> najoptymalniejsza metoda?
> hmmm... na kasę widzę odpada...

Na kawę też ;-P
--

Ikselka.

18. Data: 2010-02-19 17:26:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 11:36:44 +0100, tren R napisał(a):

> Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> tylko ustalmy - ty chcesz podrywać czy zostać poderwany?

Marne widoki...
--

Ikselka.

19. Data: 2010-02-19 17:39:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 13:42:15 +0100, Druch napisał(a):

> Alez to jest bardzo proste:
> jesli nie masz 5 zlotych na test (nomen-omen),
> to po co Ci podrywanie?

Każdy musi z czegoś żyć ;-PPP
--

Ikselka.

20. Data: 2010-02-19 18:59:57

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no, facet, wyglądasz jak pizda!" - zawołałam w duchu. I dlatego, wiecie co
> myślę? Co jest prawdziwie zajebiste? Skórzane rękawy.

fajny ten koleś

kiwiko

POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)
SAMA PRAWDA...
DRZAZGA...
W TV...