na pl.sci.psychologia sami święci

1. Data: 2005-05-21 08:44:49

Temat: na pl.sci.psychologia sami święci
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.sci.psychologia sami święci. Wytknęli Jankowi wszystkie wady, dowalili
mu ile wlezie. I szczęśliwi.
Najwięcej morałów prawią ludzie niemoralni. Bo nie znoszą gówna, które w nich
samych w głebi siedzi.

-J.

1. Data: 2005-05-21 08:55:10

Temat: Re: na pl.sci.psychologia sami święci
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To takie przyjemne (i łatwe) wytykać komuś wady. Ale czy tak robi zdrowy
człowiek?
-J.

1. Data: 2005-05-21 09:31:57

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek wrote:

> To takie przyjemne (i łatwe) wytykać komuś wady. Ale czy tak robi zdrowy
> człowiek?

Oki (...) Jestś super, wspaniały, mądry, uczynny, kulturalny, niechamski, na
poziomie. Starczy? ;-)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-21 10:03:12

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dowalili
> mu ile wlezie. I szczęśliwi.
> Najwięcej morałów prawią ludzie niemoralni. Bo nie znoszą gówna, które w

moralność.....rzecz szeroko pojeta z szerokimi granicami, ktore kazdy sobie
sam wyznacza
prawic moraly....kazdy ma i tak kazdego gdzies, zadasz pytanie-przeczytasz
odpowiedz, a i tak zrobisz co chcesz i innym tez to zwisa
''bo nie znosza g......''....coz co do fizjologii to chyba na innej grupie
podyskutuj

ek

1. Data: 2005-05-21 10:07:54

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Janek* wrote in <news:5f1f.0000102d.428ef500@newsgate.onet.pl> :

> Najwięcej morałów prawią ludzie niemoralni. Bo nie znoszą gówna, które w nich
> samych w głebi siedzi.

Najwięcej morałów prawią moraliści którzy oparli się pokusie -
dysonans poznawczy. Tak dla sprostowania twojej niewiedzy.

ludzie niemoralni sa pogodzeni z tym co w nich siedzi i czerpią z tego
przyjemność.

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-05-21 10:08:12

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

....o to chodzi żeby bylo przyjemnie

pozdrawiam ewa

1. Data: 2005-05-21 12:32:46

Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oki (...) Jestś super, wspaniały, mądry, uczynny, kulturalny, niechamski, na
> poziomie. Starczy? ;-)

To Tobie się wydaje że proszę się o komplementy. Zresztą Twoje są nieszczere.

1. Data: 2005-05-21 12:38:37

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Janek* wrote in <news:5f1f.0000108b.428f2a6e@newsgate.onet.pl> :

> To Tobie się wydaje że proszę się o komplementy. Zresztą Twoje są nieszczere.

Rada wujka Staszka...

1. Data: 2005-05-21 13:38:06

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek wrote:

> To Tobie się wydaje że proszę się o komplementy.

Nie, po prostu lubię ironię. ;-)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-21 13:45:15

Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi było że mi parę osób pomogło. Ale też przykro, że część miała okazję
do wyżycia się.

pytanie w tescie psychologicznym
Wiedzieć co chce się pomyśleć i nie powiedzieć tego w myślach
Re: Nie przeboleje
Nie przeboleje
Nie przeboleje