naczynia do mikrofali

1. Data: 2003-02-28 16:00:28

Temat: naczynia do mikrofali
Od: "Marcin Reniec" <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Własnie kupiłem sobie mikrofale a ze jestem młody i mieszkam am wiec nie mam
sie kogo poradzic na czym to podgrzewac w kuchence mam jakies biale talerze
bez zadnych zdobien i żółte Duralexa czy moge te i te wsadzic ?
Pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-02-28 18:29:52

Temat: Re: naczynia do mikrofali
Od: karambola <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Reniec napisał(a):

> [...]
> sie kogo poradzic na czym to podgrzewac w kuchence mam jakies biale talerze
> bez zadnych zdobien i żółte Duralexa czy moge te i te wsadzic ?

cześć
z tego co sama sprawdziłam to się nadają. Możesz wsadzić wszystko z
porcelany tzw. gastronomicznej (żeby nie była taka b. cienka,
szlachetna, bo ją diabli wezmą) co nie ma zdobień metalicznych (złote,
srebrne paseczki itp), a te żółte duralexy też wkładałam, nic im nie
było.

pozdrawiam

Karambola

1. Data: 2003-03-01 01:13:13

Od: "Marcin Reniec" <m...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szlachetna, bo ją diabli wezmą) co nie ma zdobień metalicznych (złote,
> srebrne paseczki itp), a te żółte duralexy też wkładałam, nic im nie
dieki, własnie na grupie znalazłem jakiś test naczyń polegający na włożeniu
szklanki wody na taler i wlaczeni na 100% mocy i 1 minute jesli talerzs sie
mocno nagrzeje to sie nie nadaje wiec stestowalem i jak narazie ok.Dzieki za
odpowiedz.
Pzodrawiam
Marcin

ciasto z owocami i budyniem-szukam przepisu
Fajna stronka (OT?)
jadl ktos to???
BALON LOTNY
Witam wszystkich