naczynka

1. Data: 2003-03-30 18:35:53

Temat: naczynka
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zlikwidować popękane naczynka na udach?

1. Data: 2003-03-30 18:45:46

Temat: Re: naczynka
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak zlikwidować popękane naczynka na udach?

tylko zabiegowo: laserem, elektrokoagulacją lub skleroterapią

1. Data: 2003-03-31 10:43:14

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"justyp" <m...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>

> tylko zabiegowo: laserem, elektrokoagulacją lub skleroterapią

Jeśli to nie są bardzo rozległe, duże pajączki to możesz spróbować krem
AURIDERM - jest krem -żel i jeszcze jest większe opakowanie do ciała. Jeśli
dużo nie pomoże( choć mi już trochę pomógł) to przynajmniej wzmocni ścianki
naczyń krwionośnych i może więcej Ci nie popęka.naczynek. Ale jest drogi- i
nie wiem czy coś łykasz ale może choć rutinoskorbin. Zresztą najlepiej
będzie jak wybierzesz się do lekara - jeśli to sporadyczna sprawa u Ciebie
to może można przymknąć oko ale jeśli masz taką tendencję to warto działać
już, kiedy nie pojawią się gorsze historie. Nie chcę straszyć - to z mojego
doświadczenia.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-04-01 08:14:13

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał-a:

> [...]
ścianki
> naczyń krwionośnych i może więcej Ci nie popęka.naczynek. Ale jest drogi
[ciach]

A jak drogi? Mozesz podac mniej wiecej cene? I gdzie go mozna nabyc - raczej
w aptece czy w zwyklym sklepie z kosmetykami ?
Malgorzatka zaciekawiona

1. Data: 2003-04-01 14:14:42

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzatka+" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
raczej
> w aptece czy w zwyklym sklepie z kosmetykami ?

Dokładnie nie pamiętam ale żel taki do buzi i miejscowego używania -mniejsza
tuba kosztuje ok.50-60zł a ten do ciała-80zł.
Dostępny w aptece bez recepty a dokładnie nazywa się : AURIDERM K2 GEL -
mają sporo witaminy K, aha a ten drugi do ciała 120ml AURIDERM CORPS. Trochę
ciężko go dostać (przynajmniej w Szczecinie) ale babeczki w aptece najwyżej
zamawiają.
Pozdrawiam,
Aga

Perfumy z strefie bezcłowej??
uwaga na anek, to spamerka z forum wyborczej
grażynko, gdzie ten bigos, głodny jezdem!
jestem grazynko!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!gdzie kacza noga???
Możecie mnie pocałować w d... Buhahahahah!