nadciśnienie -pomocy

1. Data: 2002-12-06 09:38:25

Temat: nadciśnienie -pomocy
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć grupie, mam problem który mnie dręczy. Mam 26 lat od trzech lat leczę
się na nadciśnienie i nie mogę się go pozbyć. Wiem że najczęściej chorują
osoby palące papierosy, otyłe nie mające ruchu tylko że ten opis trybu życia
to jest całkowicie moja odmienność.Ja akurat jestem tego całkowitym
przeciwieństwem, nigdy nie zapaliłem papierosa, nie jestem otyły i od 6 lat
amatorsko uprawiam kulturystykę.Nic z tego nie rozumiem może na grupie są
jacyś specjaliści którzy znają jakieś metody leczenia lub wiedzą gdzie można
zasięgnąć konkretnej porady. Bo nie mam zamiaru żyć z tym do końca życia nie
w tym wieku.
Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.
Pozdrowienia:
Tomek

2. Data: 2002-12-06 12:03:09

Temat: Re: nadciśnienie -pomocy
Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może zbyt dużo ćwiczysz kulturystyke sterydow zadnych nie bierzesz. a
możliwe po prostu sie starzejesz.
Zajrzyj tam http://www.promark.com.pl/bonifratrzy/nadcisnienie/
Ja natomiast mam problem z niskim ciśnieniem i nie moge sobie poradzić
czesto pomaga zwiększenie ciśnienia poprzez ćwiczenia fizyczne

3. Data: 2002-12-06 13:09:34

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sterydów nigdy nie brałe możesz wierzyć po co miałbym kłamać, a podczas ćw.
i po nich mierze ciśnienie i nie ma to żadnego większego wpływu na móje
ciśnienie.I właśnie jak sobie dać z nim rade.
Tomek

Dariusz Salak
e-mail: d...@p...onet.pl
gadu-gadu 7204
tel. 501 66 00 16
Użytkownik "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> napisał w
wiadomości news:asq3m5$eji$1@pippin.warman.nask.pl...

4. Data: 2002-12-06 15:47:04

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz sobie nerki - to bardzo czesta przyczyna nadcisnienia

m3duz4

5. Data: 2002-12-06 16:33:31

Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i po nich mierze ciśnienie i nie ma to żadnego większego wpływu na móje
> ciśnienie.I właśnie jak sobie dać z nim rade.

Nie bierz też kreatyny. Jeżeli masz nerki mało sprawne to to może powodować
wzrost cisnienia i zatrzymywanie wody.
Jakie masz cisnienie w 5 minut po siądnięciu po obiedzie, po powrocie z
pracy, uczelni gdy jestes już zrelaksowany? To jest własnie prawidłowe
cisnienie, a nie mierzone w trakcie ćwiczeń lub po nich :) Ciśnienie się
waha wielokrotnie w ciągu dnia i nocy i trudno ustalić konkretne wartości.
Wiem po sobie bo moi rodzice mają ciśnieniomierz automatyczny i kiedys sobie
robiłem testy co 2 godziny przez kilka dni. Zawsze inne wyniki :) Cisnienie
to jak teętno rzecz zależna od tylu czynników że ho, ho :)

Obcy

6. Data: 2002-12-07 22:26:30

Od: "Luki" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Cisnienie
> to jak teętno rzecz zależna od tylu czynników że ho, ho :)

Ogolnie masz racje, ale z tymi automatycznymi cisnieniomierzami to bywa
roznie. Jak jest kiepski to wyniki moga byc bardzo rozne.

--
Zdrowia życzę :)
Łukasz

7. Data: 2002-12-09 13:33:53

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za informacje, moze ktos z was wie gdzie moge znalezc
dobrego specjaliste w rejonie Wroclawia lub Opola .

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> sprawdz sobie nerki - to bardzo czesta przyczyna nadcisnienia
>
> m3duz4

Czy jest tu jakiś ginekolog?
Uzależnienie od kodeiny?
beda kasy chorych?