nadciśnienie w ciązy

1. Data: 2003-11-13 21:32:36

Temat: nadciśnienie w ciązy
Od: "KaTaRzYnA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od razu przepraszam za poprzedni post-test ale z niewyjaśnionych powodów
bardzo długo nic mi do was nie dochodziło, więc nie chciałam się nastukac na
darmo. mam pytanie do osób stosujących naturalne metody planowania
rodziny-czy używacie elektronicznych termometrów? na jednej ze stron o NMPR
przeczytałam jak niebezpieczne jest używanie rtęciowych termometrów i
kupiłam polecany tam termometr elektroniczny (microlife mt), ale ma
wątpliwości bo zmierzyłam 2 razy pod rząd temperaturę pod językiem minuta po
minucie i wyszła dwa razy inna, różniła się o 0,2 "kreski". stąd moje
pytanie-czy te termometry są wiarygodne jeśli chodzi o NPR?
pozdrawiam wszystkich

K.

2. Data: 2003-11-13 21:41:33

Temat: Re: nadciśnienie w ciązy
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp0ta8$f7s$...@a...news.tpi.pl,
KaTaRzYnA <o...@o...pl>:

> elektroniczny (microlife mt), ale ma wątpliwości bo zmierzyłam 2 razy
> pod rząd temperaturę pod językiem minuta po minucie i wyszła dwa razy
> inna, różniła się o 0,2 "kreski"

Mierzac temperature w ustach powinnas trzymac usta zamkniete przez ok. 5
minut przed pomiarem.
Jesli ten warunek nie zostal spelniony, to zignoruj sygnal dzwiekowy
zakonczenia pomiaru i trzymaj termometr dalej przez co najmniej 5 minut w
sumie.
Sygnal dzwiekowy jest generowany kiedy gradient przyrostu temperatury
mierzonej spada ponizej pewnej wartosci. Przy prawidlowym pomiarze oznacza
to, ze termometr (praktycznie) osiagnal juz temp. otoczenia. Ale jesli usta
byly "uzywane", to jezyk jest schlodzony i calosc jeszcze powoli sie
nagrzewa.

--
Robert

3. Data: 2003-11-14 11:03:41

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz w instrukcji błąd pomiaru czasami sie zdarza że jak sie kupi
termometr nie najlepszej jakości to wynosi on aż 0,5 stponia przyczym skala
jest wyskalowana na 0,1
no i stan bateri też może wpływać na pomiar

test-sorry
analiza krwi - jak zinterpretowac
kamienie-bole-lekarz idiota co robic help
problemy z pamięcią. :(
Re:Białe plamki na paznokciach