nadmierna podaz smietany i jaj

1. Data: 2002-05-21 09:39:04

Temat: nadmierna podaz smietany i jaj
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wykorzystac szybko i sprawnie 2 litry smietany wiejskiej tlusciutkiej i
30 jaj? bo nastepna dostawa bedzie juz w piatek. Po glowie chodzi mi ciasto
o nazwie smietanowiec, ale przepisu nie mam. Co do jaj, smaze dzieciom tzw
'zapiekanki babuni' : kromki chleba, moze byc, a wrecz powinien byc suchy,
umaczac w rozbeltanym jaju z vegeta i na patelnie, obsmazyc z jednej strony,
przelozyc na druga i posypac startym serem, poczekac az sie stopi, potem jak
kto woli ketchup zielona pietruszka itp, moje dzieciaki uwielbiaja ten
chlebek ale ilez mozna.
Asia

1. Data: 2002-05-21 09:44:42

Temat: Re: nadmierna podaz smietany i jaj
Od: <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wykorzystac szybko i sprawnie 2 litry smietany wiejskiej tlusciutkiej i
> 30 jaj /ciach/
> Asia

Boże, prawdziwa wiejska śmietana... Chyba bym po prostu wypił...

Coleman

1. Data: 2002-05-21 10:00:42

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia schrieb:

> [...]
> kto woli ketchup zielona pietruszka itp, moje dzieciaki uwielbiaja ten

zrób prawdziwe quiche lorraine, ale takiej kobyły to chyba nikt na
poczekaniu nie zeżre ;-)

Waldek

1. Data: 2002-05-21 16:56:33

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia wrote:

> [...]
> kto woli ketchup zielona pietruszka itp, moje dzieciaki uwielbiaja ten

Pyszne kruche ciasto jest z gotowanymi na twardo zoltkami. Takie zoltka
mozna zamrozic, i potem uzyc do ciasta po rozmrozeniu. Z bialek mozesz
zrobic bezy, ktore tez dlugo trzymaja. ponizej link do moich przepisow.
Szczegolnie polecam te bezy, bo zawsze sie udaja. Mozna zrobic z nich
dwa plaskie placki i przelozyc bita smietana i poziomkami, lub
rozkruszyc na wierzchu czekoladowego tortu.

Ze smietany mozesz zrobic domowe maslo, najlepsze maslo na swiecie.

Sklej linki jesli sie rozszczepia:

Bezy
http://groups.google.com/groups?q=bezy+author:magdal
ena+author:bassett&hl=en&lr=&selm=38C5B801.31031CD9%
40west.net&rnum=3

Kruche ciasto z gotowanymi zoltkami
http://groups.google.com/groups?q=kruche+ciasto+auth
or:magdalena+author:bassett&hl=en&lr=&selm=3A5CC76C.
A8B2AE90%40west.net&rnum=2

Magdalena Bassett
Kalifornia

1. Data: 2002-05-21 19:09:09

Od: "ania" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka.
Ja proponuję ciato z 17 jajek . Ciasto jest przepyszne , nazywa się : ciasto
siedemnastka. Podawałam przepis , jak nie znajdziesz to powiedz słówko a
wyślę Ci .
Pozdrawiam .
Ania z fasolką.

1. Data: 2002-05-21 23:02:20

Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> Jak wykorzystac szybko i sprawnie 2 litry smietany wiejskiej tlusciutkiej
> 30 jaj? bo nastepna dostawa bedzie juz w piatek.
Aaa widze ze mamy ten sam problem. Moja szanowna malzonka jak wpadnie w szal
kupowania wiejskich jajek to mamy cala lodowke zapchana. A trzeba bylo
widziec moja kuchnie jak moj rudy zozczochraniec probowal przerobic jakies 2
tony jablek zeszlej jesieni ha.
Buziaczki
alt

1. Data: 2002-05-22 06:47:29

Temat: Odp: nadmierna podaz smietany i jaj
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

1. Data: 2002-05-22 06:48:30

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...>

> zrób prawdziwe quiche lorraine, ale takiej kobyły to chyba nikt na

Waldemarze, nakieruj mnie na prawdziwe quiche, gdzie tego cuda szukac?
Asia z podziekiem

1. Data: 2002-05-22 06:52:33

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> [...]
> dwa plaskie placki i przelozyc bita smietana i poziomkami, lub
> rozkruszyc na wierzchu czekoladowego tortu.

Magdo! Zawsze mozna na Ciebie liczyc :-)) Bardzo podoba mi sie pomysl z
gotowanymi zoltkami, tym bardziej ze, jak mowisz, mozna je zamrozic. Co do
bez, kiedys mialam falstart z bezami, ale przekonalas mnie tymi
poziomkami:-).

> Ze smietany mozesz zrobic domowe maslo, najlepsze maslo na swiecie.

Pamietam jak moja babcia ubijala maslo w takim drewnianym czyms, z maslem
raczej dam sobie spokoj.
Serdeczne dzieki
Asia

1. Data: 2002-05-22 06:56:03

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ace615$7fk$...@n...tpi.pl...
> [...]
ciasto
> siedemnastka. Podawałam przepis , jak nie znajdziesz to powiedz słówko a

Aniu, znalazlam tylko Twojego kurczaka z ryzem. Kiedy mniej wiecej podawalas
ten przepis, a moze pamietasz tytul subjectu, nie smiem prosic o wyslanie
przepisu:-)) dziekuje.
Pozdrowienia dla fasolki
Asia

pizza- pochwała