nadmierna potliwosc

1. Data: 2006-01-31 14:17:15

Temat: nadmierna potliwosc
Od: "Patrycja" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Cierpie na nadmierna potliwosc.
Znacie jakies dobre sposoby, preparaty np. ziola,kremy, proszki,
tabletki,antyperspiranty.
Dziekuje z gory za dopowiedzi.
Pozdrawiam
Patrycja

2. Data: 2006-01-31 20:22:40

Temat: Re: nadmierna potliwosc
Od: "Katarzyna" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja <p...@o...pl> napisał(a):

> Witam
> Cierpie na nadmierna potliwosc.
> Znacie jakies dobre sposoby, preparaty np. ziola,kremy, proszki,
> [...]
A PRÓBOWAŁAŚ może antyperspirantu VICHY albo rexony???

3. Data: 2006-01-31 20:37:08

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo ETIAXIL
ale nie każdemu podchodzi
ja myślałam, że wyzione ducha - tak mnie piekło!!!!
brrrrrrrrrrrrrrrr

4. Data: 2006-01-31 21:23:14

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 31 Jan 2006 21:37:08 +0100, *mufaska*
<news:1auois8ivv7lk.1a0c3ngbcrlz1.dlg@40tude.net> napisał(a):

> albo ETIAXIL
> ale nie każdemu podchodzi
> ja myślałam, że wyzione ducha - tak mnie piekło!!!!
> brrrrrrrrrrrrrrrr

Drugim razem nie będzie piekło, jak posmarujesz leciutko w zagłębiebiach
pach i nie zaraz po ogoleniu pach.

--
Kaja

5. Data: 2006-01-31 21:47:08

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Jan 2006 22:23:14 +0100, Kaja napisał(a):
> Drugim razem nie będzie piekło, jak posmarujesz leciutko w zagłębiebiach
> pach i nie zaraz po ogoleniu pach.

tak tez zrobiłam
do takich specyfoków podchodzę z dystansem i przeczytałam najpierw ulotkę.
wszystko robiłam zgodnie z instrukcja...podejrzewam tylko, że przyczyną
mogł być fakt, że mam wrażliwa skórę a ja miałam do skóry normalnej

nigdy w zyciu bym tego więcej nie kupiła
ale to moja osobista opinia, z która prawdopodobnie kłóciłaby się moja
siostra ponieważ jest etiaxilem wprost zachwycona!

6. Data: 2006-01-31 21:57:06

Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dziekuje za odpowiedzi.
Sprobuje tego Etiaxilu. Jest dosyc drogi ale mam nadzieje ze wydajny.
Pozdrowka dla wszystkich
Patrycja

7. Data: 2006-01-31 22:38:58

Od: "asiek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Dziekuje za odpowiedzi.
> Sprobuje tego Etiaxilu. Jest dosyc drogi ale mam nadzieje ze wydajny.
> Pozdrowka dla wszystkich
> Patrycja

..to może lepiej Antidral, tak samo działa (zawiera aluminium) a dużo, dużo
tańszy. Jakieś pół roku temu płaciłam za niego 13zł.

Używałam obu tych anty, etiaxil miałam w wersji dla wrażliwców ale i tak
mnie szczypał i miałam zaczerwienienia na początku. Oczywiście stosowałam
się do wszystkich instrukcji z ulotki.

Pozdrawiam, asiek

8. Data: 2006-01-31 23:00:18

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 31 Jan 2006 22:57:06 +0100, *Profil*
<news:drommb$ruu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Witam
> Dziekuje za odpowiedzi.
> Sprobuje tego Etiaxilu. Jest dosyc drogi ale mam nadzieje ze wydajny.

Tańszy jest Antidral.

--
Kaja

do laboratoium
mięśniak , a ciąża
Biopsja tarczycy- proszę o i9nterpretację opisu
apteka internetowa Vitanea
Ospa wietrzna - zarażenie od osoby dorosłej