nadmierna sennnosc

1. Data: 2002-09-13 12:32:07

Temat: nadmierna sennnosc
Od: kingurek <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam sesje i ucze sie juz od mniej wiecej miesiaca - mniej wiecej znaczy
ze wstaje rano i siadam do xiazek- wstaje tylko po to by zjesc - koncze
sie uczyc jak klade sie spac. Ostatnio gdzie s od poltora tygodnia nie
moge sobie poradzic z sennoscia - juz o 2 w nocy sama zasypiam a rano
nie mozna mnie dobudzic a potem w ciagu dnia tez chetnie bym poszla spac
- jak temu zaradzic?tylko prosze nie mowcie wyspij sie bo nie mam na to
czasu poza tym 7 godzin snu dziennie to chyba wystarcza

2. Data: 2002-09-13 12:48:53

Temat: Re: nadmierna sennnosc
Od: "Kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko prosze nie mowcie wyspij sie bo nie mam na to
> czasu poza tym 7 godzin snu dziennie to chyba wystarcza

Czy aby napewno?
Przeciez bardzo obciazasz mozg a on tez potrzebuje odpoczynku...

Kacha

3. Data: 2002-09-13 13:47:03

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> mam sesje i ucze sie juz od mniej wiecej miesiaca - mniej wiecej znaczy
> ze wstaje rano i siadam do xiazek- wstaje tylko po to by zjesc - koncze
> sie uczyc jak klade sie spac.

Qrcze co Ty studiujesz ???
Pytam z ciekawosci

Pozdr
PeSz

4. Data: 2002-09-13 13:56:09

Od: kingurek <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

PeSz wrote:

> Qrcze co Ty studiujesz ???
> Pytam z ciekawosci
>
> Pozdr
> PeSz
2 kierunki : prawo kanoniczne i prawo
Pozdrawiam
Kinga

5. Data: 2002-09-13 14:09:48

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj ulotke do specyfiku o nazwie: MultiM
Zawiera wszystko czego potrzebuje mozg przy wysilku.
Polecam takze: Cofex, Plusz Active

Pozdr
PeSz

6. Data: 2002-09-13 15:21:04

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wygospodaruj godzinke chociaz na spacer na swiezym powietrzu

CanoE

7. Data: 2002-09-13 15:23:38

Od: "altair" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kingurek" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
> - jak temu zaradzic?tylko prosze nie mowcie wyspij sie bo nie mam na to
> czasu poza tym 7 godzin snu dziennie to chyba wystarcza

polecam lecytyne - tez ja pije w czasie sesji :)
Lepiej sie mozna skoncentrowac i czlowiek nie jest tak zmeczony
pozdrawiam
magda

p.s.
zobacz list z dnia 8.09 - "koncentracja"

8. Data: 2002-09-13 15:54:36

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - jak temu zaradzic?tylko prosze nie mowcie wyspij sie bo nie mam na to
> czasu poza tym 7 godzin snu dziennie to chyba wystarcza
A ja polecam melatonine. Niby to jest srodek na bezsennosc ale powoduje on
ze sen jest bardziej efektywny. I te 7 godzin ktore spisz bedzie o wiele
lepiej wykorzystane, organizm po prostu odpocznie. Ja tak robilam w trakcie
sesji. Z tym ze melatonina zaczyna dzialac po jakis 7 dniach od zaczecia jej
przyjmowania.
Ale polecam poczytanie o tym specyfiku
Kropelka

9. Data: 2002-09-15 20:48:08

Od: "sd_" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

mozg zeby dobrze pracowal musi byc dotleniony i zaopatrzony w glukoze.

jak ci nauka zaczyna wchodzic ciezka z okazji zmeczenia, zrob sobie przerwe
taka radykalna zmiane, np spacer.

grupa krwi i potomstwo
ból brzucha po jedzeniu
Bol przy rzucaniu palenia