nadzerka blony-skutkiem współżycia??

1. Data: 2003-11-24 16:19:26

Temat: nadzerka blony-skutkiem współżycia??
Od: "gacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie skad sie bieze nadzerka blony?
szukam w internecie i nie moge znalezc na to odpowiedzi
moja dziewczyna ma wlasnie to
i jej mama twierdzi ze to przez współżycie
czy mozna przekonac ja ze tak nie jest??
za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje

2. Data: 2003-11-24 19:23:04

Temat: Re: nadzerka blony-skutkiem współżycia??
Od: "GazGaz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moja dziewczyna ma wlasnie to
> i jej mama twierdzi ze to przez współżycie
> czy mozna przekonac ja ze tak nie jest??

Jaka to nadżerka?
Prawdziwa - ubytek nabłonka powierzchni - jest bardzo rzadka; myślę, że
chodzi raczej o tzw. nadżerkę gruczołową, popularnie zwaną właśnie -
nadżerką.
Współżycie nie jest jej przyczyną, ewentualnie pośrednio - czynniki
infekcyjne. Wg obecnych poglądów, coś takiego jak nadżerka gruczołowa nie
istnieje - przy ujściu zewnetrznym kanału szyjki jest tzw. strefa T
(transformation), gdzie styka sie nabłonek gruczołowy kanału i nabłonek
płaski tarczy. Jak ta granica przesuwa się za bardzo na tarczę (hormony,
stany zapalne, normalne u kobiet w wieku rozrodczym), to na tarczy pojawia
sie wrażliwy i nieodpowiedni do tego miejsca nabłonek gruczołowy - to
właśnie ta legendarna nadżerka. Ulega ona z czasem często pokryciu
odpowiednim, płaskim nabłonkiem (tzw. proces metaplazji).
Patolog KriKri

3. Data: 2003-11-24 19:47:51

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jężeli kobieta ma za malo śluzu w czasie stosunku i są: mikrootarcia, w
pewnym momencie odczuwa
bolesność stosunku choć sie do tego nie przyznaje, penis jest dłuższy niż
glębokość pochwy, stosunki
sa zbyt gwałtowne, to powoduje stany zapalne w ślizowce szyjki macicy i jej
nadżerki.

Obecnie większośc kobiet odczuwa suchość i bolesność w czasie stosunku,
z powodu:
prania bielizny w silnych detergentowych proszkach, zabijających
przedsionkowe
gruczoly śluzowe , mody depilowania włosów na wargach sromowych, mających
ważne
antyinfekcyjne znaczenie, powszechne używanie reklamowanych
w mediach tamponów dopochwowych nasyconych środkami zmniejszających
krzepliwość
krwi i przy otarciach utrudniających ich gojenie
oraz pieknych aczkolwiek kusych syntetycznych majteczek. Te uroki
cywilizacji powodują ,
ze duża cześć kobiet zchodzi z tego świata z powodu chorob kobiecego organu.
Panowie szanujcie wiec ten ponętny organ swojej żony czy partnerki
to będzie wam zdrowo służył przez dziesiątki lat.

Panowie jeżeli u Waszej kobiety zauważyliście piersze objawy bolesności
przy
stosunku lub skutki jak poniżej to możecie sie jedynie z nia kochać po
posmarowaniu jej i waszej glowki dobrą oliwką dla dzieci / nie pachnąca a
śliską kiedyś była taka polska KAJTEK z fabryki w Gliwicach, lepsza od
Johnsona /
Podnoszę wzniosłe hasło KTO SMARUJE TEN JEDZIE
Ja już jadę smarując 25 lat a niegdyś nadżerkowy organ "jest zdrowy jak
rydz"
i nie ma reklamacji.
Wasz Fixrambo

4. Data: 2003-11-24 19:50:44

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem dodac , że część wiedzy pobralem ze strony

www.kregoslup.boo.pl choroby kobiece

Fixrambo

napletek
Program do nauki mowy
jak długo leczy sie wade zgryzu?
Konopie Indyjskie, Morfina i inne ciekawostki
Krostki na zaledziu i napletku