Re: nadzieja... [dlugie....]

From: "Jacek" <o...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nadzieja... [dlugie....]
Date: Tue, 29 Oct 2002 18:59:32 +0100

Użytkownik "rr0tgh" <n...@l...spamu.org> napisał w wiadomości
news:apl7rj$7t1$1@news.tpi.pl...
> bo zranily mnie juz tyle razy... ze po prostu boje sie angazowac w
> jakiolwiek uczuciowy sposob.

Jaka masz pewnosc ze zrania cie po raz kolejny, bo moim zdaniem 100%
pewnosci miec nie mozesz, a w takim razie masz szanse znalezc swoja druga
polowe. Widze ze w tej chwili przemawia przez ciebie desperacja (musze kogos
znalezc), strach (napewno mnie nie zechce), i zrezygnowanie (chyba nie
warto). Zaden z tych stanow ci nie pomoze a wszystkie stanowia mieszanke
wybuchowa cholernie trudna do opanowania.

> ale ja dochodze do wniosku ze chyba
> nie warto sie juz widywac... ciekawe.

Wcale nie ciekawe, jesli sie odizolujesz bedzie jeszce gorzej, przestan
myslec ciagle co musisz, rob to co lubisz rozwijaj swoje zainteresowania,
rozmawiaj z ludzmi, nie uciekaj z imprez jako pierwszy, staraj sie byc soba,
nie graj. Postaraj sie zapomniec o kleskach to ze bedziesz pamietal kiedy,
gdzie, w jakiej sytuacji nie ma sensu do niczego ci sie to nie przyda. I
pamietaj nic na sile, nie staraj sie znalezc kogos na sile, uczucia
prawdziwego tak nie znajdziesz, zreszta pospiech jest najgorszym doradca w
sprawach uczuc. Moze postaraj sie najpierw zaprzyjaznic z kobieta (nie
podchodzac do tego w sposob : "to wlasnie ta") lepiej ja poznac (nie w
sensie erotyki) i wtedy zobaczysz czy to ta jedyna. Chociaz z drugiej strony
milosc to stapanie po kruchym lodzie i recepty na sukces nie ma. Musisz
probowac inaczej nic nie osiagniesz.

Glowa do gory, nie poddawaj sie

Jacek