najlepsze reklamy - skad sciagnac?

1. Data: 2004-11-14 16:09:30

Temat: najlepsze reklamy - skad sciagnac?
Od: Wojtek <...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie [lub dysponuje] takimi fajnymi reklamami, jakie pokazywal
kiedys Tomasz Kamel w TVP lub niedawno w Polsacie - zakazane reklamy?

Chcialbym sobie zassac do kolekcji, ale nic nie udalo mi sie znalezc,
oprocz roznych zlomowisk, gdzie sa tylko pojedyncze.

1. Data: 2004-11-14 17:25:22

Temat: Re: najlepsze reklamy - skad sciagnac?
Od: Pajączek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chcialbym sobie zassac do kolekcji, ale nic nie udalo mi sie znalezc,
> oprocz roznych zlomowisk, gdzie sa tylko pojedyncze.

NTG

1. Data: 2004-11-14 17:39:03

Od: "Wlodzimierz " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek <...@j...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Chcialbym sobie zassac do kolekcji, ale nic nie udalo mi sie znalezc,
> oprocz roznych zlomowisk, gdzie sa tylko pojedyncze.

Tu są fajne kawałki:
http://www.killsometime.com/Video/VideoIndex4.asp

Polecam te bo są to fajne obserwacje psychologiczne:-)
Women Hitch Hikers
Use Condoms!!!
Bear Fight

Pozdrawiam WM

1. Data: 2004-11-14 18:55:36

Od: Wojtek <...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 14 Nov 2004 18:25:22 +0100, na pl.sci.psychologia, Pajączek
napisał(a):

> NTG
Jesli nie widzisz zwiazku, to trudno

1. Data: 2004-11-14 19:02:27

Od: Wojtek <...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 14 Nov 2004 17:39:03 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Wlodzimierz
napisał(a):

> Tu są fajne kawałki:
> http://www.killsometime.com/Video/VideoIndex4.asp
dziekuje, myslalem jednak raczej o czysto komercyjnych, o takich, ktore sie
oglada do konca, bo wazne jest zakonczenie, interesujaca jest gra slow,
wieloznacznosc itp.

1. Data: 2004-11-14 19:02:33

Od: zielsko <zielsko_p@wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Nov 2004 18:25:22 +0100, Pajączek napisał(a):

[...]
> NTG

Bo?
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

1. Data: 2004-11-14 19:12:23

Od: "Cien" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:1edxmj039gcxl$.1stuua2ni2sx3.dlg@40tude.net Wojtek napisał(a):

> dziekuje, myslalem jednak raczej o czysto komercyjnych, o takich,
> ktore sie oglada do konca, bo wazne jest zakonczenie, interesujaca
> jest gra slow, wieloznacznosc itp.

To chyba bardziej reklamy radiowe. Odpadają bodźce wzrokowe, więc do gry
słownej i wieloznaczności przywiązuje się większą uwagę.

Cień

pies
Badz tu madry
Nerwica natrectw - leczenie