Re: najwyzsza pora na podsumowanie

Data: 2020-11-20 18:50:11
Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 20/11/2020 o 16:26, FEniks pisze:

> Nie bardzo Cię rozumiem, ale może masz jakieś podstawy sądzić, że
> koronawirus nie istnieje?
>
> Koronawirusy istnieją od dawna, różne. Tak się zdarzyło, że akurat ten
> jest szczególnie podstępny i to jest fakt. A chorobę nazywaj sobie jak
> chcesz, choćby grypą, to nie ma żadnego znaczenia.
>
> Ewa
nic neguje poza pandemia, wlasnie wrocilem z przychodni, twarza w twarz
z moim lekarzem rodzinnym, nikt mnie nie badal na temperature czy inne
chuju cos tam, nikt nie pyta czy umylas rece i nikt cie nie zmusza,
oczywiscie sa zmiany bo takie sa rzadowe wymogi, ludzie wchodza, robia
badania czy zabiegi i nikt nie swiruje, poszedlem do apteki, zostawilem
recepty, a jeszcze mnie lekarz pytal czy chce elektroniczna czy na
papierze, wybralem papier, porownujac to do tego co dochodzi do mnie z
mojego rodzinnego miasta w Polsce to wlos staje deba, jesli chodzi o
Polske oczywiscie, a, i jeszcze jedno, oni zdaja sobie sprawe, ze jest
sezony grypowy, tak, grypowy, powtorze, grypowy, jak co roku, bo to sie
nazywa 'flu' a nie 'corona virus', i takie sa informacje w przychodni

--
gazebo