Re: nalesniki lakto-wegetarianskie

1. Data: 2001-01-08 19:00:04

Temat: Re: nalesniki lakto-wegetarianskie
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Marcin 'Cooler' Kuliński <k...@i...pwr.wroc.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 8 stycznia 2001 10:41
Subject: Re: nalesniki lakto-wegetarianskie

>Klonowego nigdy nie probowalem. Trzcinowy jest slodki, ale nie az tak,
>jak miod. Ma delikatniutki slony posmak, troszke tez czuc go karmelem.
>Nie wiem czy w Polsce da sie to kupic, ale w Holandii napewno :)
>
>Pozdro,
>Cooler
No do Holandii po syrop to mnie raczej szybko nie zawieje :-))) Ale tak
sobie mysle, ze to tej rustykalnej surowosci maki razowej, pikantnej nuty
cynamonu i pulchnej konsystencji bardzo dobrze pasowalby lagodny i gesty
jogurt naturalny wymieszany z odrobina zlotego miodu lipowego i czastkami
kwaskowych manadrynek. Natchnales mnie czlowieku, jutro lece po razowa make
:-)
Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia