niskokaloryczne ciasta??????

1. Data: 2001-01-08 18:15:19

Temat: niskokaloryczne ciasta??????
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

co mozecie polecic lasuchowi - co jest WZGLEDNIE niskokaloryczne?

tzn. czy lepszy np. makowiec czy szarlotka, sernik czy keks?

pomozcie...:)

--
Rena lub Gregor*

ZAJRZYJ DO MOICH AUKCJI:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

1. Data: 2001-01-08 19:07:23

Temat: Re: niskokaloryczne ciasta??????
Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co mozecie polecic lasuchowi - co jest WZGLEDNIE niskokaloryczne?
> tzn. czy lepszy np. makowiec czy szarlotka, sernik czy keks?

A dlaczego musi byc niskokaloryczne? Odchudzasz sie?

Jesli tak to proponuje miche bitej smietany slodzonej
fruktoza.

Ew. Sernik na fruktozie (bez maki).

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów

1. Data: 2001-01-08 19:17:20

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego musi byc niskokaloryczne? Odchudzasz sie?

taaaak. mam ogromne sklonnosci do tycia i ogromna milosc do slodyczy :)))

> Jesli tak to proponuje miche bitej smietany slodzonej
> fruktoza.

czy fruktoza jest lepsza od slodzika?

1. Data: 2001-01-08 19:42:48

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> taaaak. mam ogromne sklonnosci do tycia i ogromna milosc do slodyczy :)))

> czy fruktoza jest lepsza od slodzika?

Lepsza - nie wiem, napewno smaczniejsza.
Uwaga - jest bardziej slodka od cukru dodawaj mniej.

Spokojnie mozesz wsunac mich smietany poslodzonej
fruktoza wszystko posypane starta czekiolada (bez cukru!!!)...

Nie utyjesz ani grama.

1. Data: 2001-01-09 08:39:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie kupić fruktozę?
Ania K (zaciekawiona zdrowym cukrem)

1. Data: 2001-01-09 10:50:39

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie kupić fruktozę?
> Ania K (zaciekawiona zdrowym cukrem)

Sklepy z tzw. "Zdrowa zywnoscia", supermarkety etc.

1. Data: 2001-01-09 13:03:17

Od: "Monika Bacińska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> co mozecie polecic lasuchowi - co jest WZGLEDNIE niskokaloryczne?
>
> tzn. czy lepszy np. makowiec czy szarlotka, sernik czy keks?
>
> pomozcie...:)

Ciasto drozdzowe. Tak mi kiedys mowila dietetyczka z Instytutu Zywnosci i
Zywienia.

:-) Monika

P.S. Ale ja i tak _zawsze_ wybieram szarlotke, z duuuza iloscia jablek (no
bo to przeciez owoce, same witaminy ;-)

1. Data: 2001-01-09 14:56:44

Temat: fruktoza/ glukoza [bylo: Re: niskokaloryczne ciasta??????]
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Jewula wrote:

> Lepsza - nie wiem, napewno smaczniejsza.
> Uwaga - jest bardziej slodka od cukru dodawaj mniej.

a jak sie ma glukoza do fruktozy?
co lepiej uzywac? ew. co do czego uzywac?
i co jest (pod roznymi wzgledami) lepsze?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-09 22:15:39

Od: "Katarzyna Pytkowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...
> Jakub Jewula wrote:
>

> a jak sie ma glukoza do fruktozy?
> co lepiej uzywac? ew. co do czego uzywac?
> i co jest (pod roznymi wzgledami) lepsze?
>
> pat

i glukoza i fruktoza to tzw. cukry proste, roznia sie pomiedzy soba budowa
czasteczki (m.in iloscia atomow wegla tworzacych pierscien).Nasz "zwykly"
cukier czyli sacharoza to dwucukier (zbudowany z glukozy i fruktozy). Jak
sie ma glukoza do fruktozy dietetycznie nie mam pojecia, niestety.

Kaklucha
k...@i...pl
Wolontariat dla zwierząt:
http://canis.koty.pl http://101kotow.koty.pl

1. Data: 2001-01-10 00:17:27

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Jan 2001 15:56:44 +0100, Patrycja Kazala
<k...@m...pw.edu.pl> wrote:

>a jak sie ma glukoza do fruktozy?
>co lepiej uzywac? ew. co do czego uzywac?
>i co jest (pod roznymi wzgledami) lepsze?

Glukoza lepiej sie wchlania, ladniej jest przerabiana przez organizm -
fruktoza posiada grupe ketonowa i moze jakies drobne odczyny ketonowe
dawac (ale to chyba by trzeba sama fruktoza sie zywic). Z drugiej
strony fruktoza jest znacznie slodsza od glukozy, (ta w ogole jest
lekko slodka i kwaskowata), chyba nawet, w moim odczuciu, slodsza od
sacharozy...
Tak wiec jak sie chce pozywnie - to z glukoza. Jak slodko przy minimum
kalorii a bez plastiku - to fruktoza.

--
Darek

mrozenie potraw