nalewka z jezyn

1. Data: 2004-09-22 13:13:39

Temat: nalewka z jezyn
Od: "myrdhin" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry

czy istnieje przepis na nalewkę z samych jeżyn?

a jesli nie to czy ma sens robic nalewke z jezyn i malin (pol na pol) ?

ktos kiedys probowal tego?

--

grzegorz w.

1. Data: 2004-09-22 16:44:48

Temat: Re: nalewka z jezyn
Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy istnieje przepis na nalewkę z samych jeżyn?
>
> a jesli nie to czy ma sens robic nalewke z jezyn i malin (pol na pol) ?

Grzesiu napewno warto bo jeżyny to pyszny owoc-ale to moja opinia sama jej nie
robiłam więc niewiem jak smakuje ale biorąc pod uwagę malinową/ tą robiłam /to
jeżynowa też może być super.Warto spróbować;))Pozdrawiam Asia

W jakich produktach "A"
Jajo od dużego ptaka
jak pasteryzować?
tortilla