naprawa pralki - opłacalność

1. Data: 2003-10-28 07:40:18

Temat: naprawa pralki - opłacalność
Od: "Grzegorz" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy opłaca sie naprawiac pralke POLAR 8 letnią (przerdzewiały zbiornik) co
kosztuje 370 PLN.
Nowy model POLARA kosztuje ok. 1000 PLN.
W zasadzie to jestem z niej b. zadowolony. Jest to pierwsza po 8 latach
awaria - a pralka byla w ciąglym ruchu.
Jest wg mnie w b dobrym stanie , ale to 370 PLN to chyba z duzo?

pozdr
gregory

1. Data: 2003-10-28 12:47:22

Temat: Re: naprawa pralki - opłacalno
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

> W zasadzie to jestem z niej b. zadowolony. Jest to pierwsza po 8 latach
> awaria - a pralka byla w ciąglym ruchu.

Wywalić grata i kupić nową. Nic nie jest wieczne, a zwłaszcza stare pralki
polara. Jeśli do tej pory była bezawaryjna, to znaczy że miałeś szczęście,
ale pewnie teraz się posypie. A to sparciałe gumy, a to grzałka skorodowana,
wytarta krzywka w programatorze...
Nie ma cudów, ta pralka ma kupe lat na karku.

J.

1. Data: 2003-10-29 08:10:33

Temat: Re: naprawa pralki - opłacalność
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz" <N...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> awaria - a pralka byla w ciąglym ruchu.
> Jest wg mnie w b dobrym stanie , ale to 370 PLN to chyba z duzo?

Doloz do tych 370 zl i kup nowa.
Co prawda moja chodzila 17 lat AEG i byla jeszcze na chodzie jak ja
wyrzucalam, ale drzwi sie zacinaly.Znowu kupilam AEG(zaufanie), oczywiscie o
wiele nowoczesniejsza, ale czy tez tak dlugo przezyje ?
Ilona

1. Data: 2003-10-29 18:31:45

Od: "Dawid Świtała" <d...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote:
> [...]
> latach awaria - a pralka byla w ciąglym ruchu.
> Jest wg mnie w b dobrym stanie , ale to 370 PLN to chyba z duzo?

W polary te z grupy 6XX nie warto inwestować ..co prawda
moi rodzice mieli swoją przez 18 lat ale 2 remonty kapitalne miała za sobą:)

mostek termiczny na poddaszu
[szukam] Złotej raczki do prac remontowych w Poznaniu
Podłączenie okapu do wyciagu w mieszkaniu w bloku...
Drzewo do kominka-Poznań
[ogrzewanie] sterownik elektroniczny temperatury - jaki wybrać?