narożnik

1. Data: 2004-10-31 20:19:42

Temat: narożnik
Od: "Gosia" <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje narożnika, wymiary max.270x200cm, ale powierzchnia spania
min.190x130cm. Ideałem byłby egzemplarz z dwoma skrzyniami i drewnianymi
wstawkami na oparciach i wzdłuż części wysuwanej.
Czy ktoś z szanownych Grupowiczów wie, gdzie w Warszawie lub bliskich
okolicach mogłabym dostać takie cudo za max.2500 PLN ? Zlazilam już nogi w
większości znanych mi sklepów meblowych w stolicy i powoli ogarnia mnie już
zwątpienie...
Pzdr,
gosia

1. Data: 2004-11-01 20:14:13

Temat: Re: narożnik
Od: "Winnetou" <g...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz www.stagrameble.pl

1. Data: 2004-11-03 08:12:43

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Napisz o jaki może wzór by ci chodziło a z pewnością coś bysmy ci zrobili.
Co prawda nie jestesmy z Warszawy , ale to nie jest problem.

Pozdrawiam
Aneta Mróz
www.jameb.pl
e-mail: j...@j...pl

Użytkownik "Gosia" <g...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> większości znanych mi sklepów meblowych w stolicy i powoli ogarnia mnie

Stare mapy,reklamy, plakaty
[spam] dostarczamy sprzęt AGD firmy ROMIX pod Twoje drzwi!
[spam] dostarczamy sprzęt AGD firmy ROMIX pod Twoje drzwi!
[spam] dostarczamy sprzęt AGD firmy ROMIX pod Twoje drzwi!
problem ze zmywarka