problem ze zmywarka

1. Data: 2004-10-30 18:07:57

Temat: problem ze zmywarka
Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy zmywarke, dosc stara, 11 lat, Bosch.
Ostatni zaczala gorzej myc. Pan z serwisu stwierdzil , ze przytkany jest
plaszcz wodny. Naprawa polegala na kilkunastominutowym pukaniu w plaszcz
podczas pobierania wody, zeby sie odetkal. Alternatywa jest wymiana
plaszcza za ok. 1000 zl. Tyle to juz prawie 40% nowego sprzetu.
Mozna cos jeszcze zrobic , zeby dluzej zmywarka popracowala?

Michał
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć

1. Data: 2004-10-30 19:24:34

Temat: Re: problem ze zmywarka
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <p...@n...berdyczow.pl> napisał(a):

> [...]
> plaszcza za ok. 1000 zl. Tyle to juz prawie 40% nowego sprzetu.
> Mozna cos jeszcze zrobic , zeby dluzej zmywarka popracowala?

Porządny fachman naprawi Ci to bez żadnych problemów. W najgorszym wypadku
weźmie płaszcz na warsztat.
Po gwarancji odradzam serwisy autoryzowane. Najwieksze patałachy. Potrafią
tylko wymieniać. A temu serwisantowi powiedz, żeby przez kilkanaście minut
co dziennie rano pukał sobie w czoło.

1. Data: 2004-10-31 12:25:14

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-30 21:24,Użytkownik zayzayer uraczył nas tekstem:

> [...]
> tylko wymieniać. A temu serwisantowi powiedz, żeby przez kilkanaście minut

Ciekawe co porzadny fachman zrobi z plaszczem, ktory jest odlewem z
tworzywa zespawanym na szwie?? Ale jesli mozna cos zrobic wiecej, to
powiedz co.
Nota bene metoda opukiwania okazala sie dosc skuteczna, zmywarka myje o
wiele lepiej. A czy on sobie puka w czolo to juz jego sprawa ;-)))))))

Pytalem sie czy mozna czyms innym oczyscic ten plaszcz z nagromadzonych
tam osadow. Chemia jakas?? Czy inne sposoby. Bo pukanie podczas
pobierania wody, jest dosc skuteczne ale czasochlonne. Trzeba by pukac
iles dni, aby poruszyc ten osad i zeby sie wyplukal.

1. Data: 2004-10-31 15:33:03

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli czyszczenie cienkim wycieruchem tych newralgicznych miejsc nie jest
do końca skuteczne, to trawię kwasem fosforowym. Po trawieniu jak nówka.
Pukanie to prowizorka, a nie profesjonalna naprawa.

1. Data: 2004-10-31 16:05:13

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-31 16:33,Użytkownik zayzayer uraczył nas tekstem:

> Jeżeli czyszczenie cienkim wycieruchem tych newralgicznych miejsc nie jest
> do końca skuteczne, to trawię kwasem fosforowym. Po trawieniu jak nówka.
> Pukanie to prowizorka, a nie profesjonalna naprawa.

Wnioskuje z Twojego posta ze:
-zdejmujeszc plaszcz ze zmywarki
-starasz sie go przepchac jakims na tyle dlugim i odpowiednio zagietym
drutem, zeby dotarl tam gdzie trzeba
- jak nie skutkuje to trawisz kwasem
Stezony ten kwas czy jakas mniejsza koncentracja?? 20%? 40%? 60%?

Pozdrawiam

1. Data: 2004-10-31 16:26:29

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, a kwas orto-fosforowy 75%

1. Data: 2004-10-31 18:32:44

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-31 17:26,Użytkownik zayzayer uraczył nas tekstem:

> Właśnie, a kwas orto-fosforowy 75%

Ciekawe czy jak bym coca-coli nalal czy tez by pomoglo ;-)))

Michał

P.S W jakich dzialasz okolicach? Ja jestem z Warszawy. Daj kontakt na priv.

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć

1. Data: 2004-10-31 19:08:28

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe czy jak bym coca-coli nalal czy tez by pomoglo ;-)))

Pepsi MAX lepsza:)

JerzyR

1. Data: 2004-10-31 19:45:55

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <p...@n...berdyczow.pl> napisał w wiadomości

> - jak nie skutkuje to trawisz kwasem
> Stezony ten kwas czy jakas mniejsza koncentracja?? 20%? 40%? 60%?

Wystarczy uzyc srodek do odkamieniania na bazie kwasu fosforowego.
Cillit kamien i rdza, Pikasat itp.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-25 18:05:23

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-30 20:07,Użytkownik Michał uraczył nas tekstem:

> [...]
> plaszcza za ok. 1000 zl. Tyle to juz prawie 40% nowego sprzetu.
> Mozna cos jeszcze zrobic , zeby dluzej zmywarka popracowala?

Problem niestety pojawił się na nowo :-(((.
Radzono mi tu na grupie aby płaszcz wodny poddac trawieniu kwasem
ortofosforowym. Czy znacie moze namiary na fachmana w Warszawie, ktory
wykona taka operację ?
Poprosze o info na priv.

Dziekuje

Michał

Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć

Kuchenka mikrofalowa - do czego?
Automat do bramy
kupie strych, lub kawalerke ze strychem
rolety, firanki, zaslony?
czy kuchenka gazowa musi zostac w mieszkaniu?