Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

Data: 2008-03-24 20:36:12
Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Dnia Mon, 24 Mar 2008 21:17:45 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Aaa... czyli już nie ważne "gdzie tu mowa o rządzie".
>
> A kogo zaprasza ? Kim jest zapraszany ?

> To że się obnosisz na lewo i prawo ze swoim katolicyzmem nie daje ci
> automatycznie prawa do wypowiadania się w imieniu większości (czy nawet
> całości) społeczeństwa.
>
> Znasz wyniki "liczenia wiernych" przez kościół kat. ?

PRZEKONAŁEŚ MNIE :-)

Do czego? - ano do słuszności aborcji; powinna zostać dozwolona, TAK!!!
Niech się jej zwolennicy sukcesywnie skrobią, wtedy w naturalny sposób
wyginą i problem zniknie sam (zupełnie jak problem kur biegnących przed
samochodem - takie już wyginęły, pozostały tylko te, które mają genetycznie
zakodowaną umiejętność szybkiej zmiany kierunku w stronę pobocza).
I o co było to całe kruszenie kopii? - doprawdy nie wiem.
;-PPP

"Zwolennicy aborcji wszystkich krajów - skrobcie się!"
:-)