nasiona - 25 dni

11. Data: 2000-05-05 00:07:39

Temat: Re: nasiona - 25 dni
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A w ogole to byl chyba proroczy sen na przyszly sezon.

AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa....................!!!!!!!!
!!!

:-)
W przyszłym roku bankierem powinna być osobą płci pięknej:-), moja dwuletnia
kadencja właśnie się kończy:-)

Pozdrawiam, abdykujący
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

12. Data: 2000-05-05 05:22:08

Od: "Agata J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jakie to klony? to podam przybliżone czasy strat.
>
>Palmowy, pensylwański i cukrowy.
pozdrawiam
Agata J.

13. Data: 2000-05-09 20:20:07

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie brzozy bez stratyfikacji dają sobie świetnie radę.
> Co do klonów, to bez stratyfikacji skuteczność mizerna.
> Jakie to klony? to podam przybliżone czasy strat.
u mnie brzózka wrosła sama, samosiejka, i to w gęstwinie kosodrzewiny.
Pozdrowienia Jerzy

14. Data: 2000-05-10 05:22:28

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> u mnie brzózka wrosła sama, samosiejka, i to w gęstwinie kosodrzewiny.

:-o Gratuluje takiego wyniku! Jestes niezwykly.
Jerzy(u) - jak to sie dzieje, ze czasami Twoje posty sa bardzo wywazone
i wartosciowe, a czasmi walisz tak jak wyzej? Gdyby nie takie cos i chec
dominacji na grupie (niepotrzebne IMO sprzeczki z kilkoma bardzo
zaawansowanymi ogrodnikami-praktykami) bylbys jedna z najwartosciowszych
osob na grupie. Ale Twoje wartosciowe posty gubia sie w nawalnicy
niepotrzebnego gadulstwa i checi udowadniania czegos (zreszta nie wiem
czego).
Szkoda.

--
Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

15. Data: 2000-05-10 23:11:50

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-o Gratuluje takiego wyniku! Jestes niezwykly.
to matka natura, nie ja

> Jerzy(u) - jak to sie dzieje, ze czasami Twoje posty sa bardzo wywazone
> i wartosciowe, a czasmi walisz tak jak wyzej?
to zalezy od nastroju, formy i chęci oraz interlokutora

Gdyby nie takie cos i chec
> dominacji na grupie
??? a komu to przeszkadza?

(niepotrzebne IMO sprzeczki z kilkoma bardzo
> zaawansowanymi ogrodnikami-praktykami)
a niby dlaczego mam sobie to odpuścić?

bylbys jedna z najwartosciowszych
> osob na grupie.
??? nie przesadzaj, to ja jestem tym od przesadzania

Ale Twoje wartosciowe posty gubia sie w nawalnicy
> niepotrzebnego gadulstwa i checi udowadniania czegos (zreszta nie wiem
> czego).
> Szkoda.
czego szkoda? ja po prostu sie bawię na tym polu i nie uprawiam niczego.

Pozdrawiam serdecznie Jerzy
PS
wpuściłem jedną merytoryczną bzdurę przez przypadek [pomyliły mi sie
roślinki] i nikt z szacownego grona tego nie zauważył, ale bzdety widzą!

Zielonkawe roze
kosa: nie klepac - klepac (jak) ?
Gdzie wypozyczyc glebogryzarke?
nasiona ciemiernika