nasiona - 25 dni

1. Data: 2000-05-02 22:17:01

Temat: nasiona - 25 dni
Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Jak Wam idzie z nasionami?

Ja posialam wszystko 1 kwietnia i po 25 dniach wyroslo mi:

- 9 z 11 pinus aristata, maja juz po 9 rozwinietych igiel
- 3 (z duzej ilosci) pinus cos tam (sosna gorska chyba ),
- 1 pinus tab. (cokolwiek to znaczy )
- 1 z trzech klonow jesionolistnych

czekam az wyrosna nastepne... :)

pozdrawiam
aska

2. Data: 2000-05-03 08:13:56

Temat: Re: nasiona - 25 dni
Od: "Agata J." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak a propos, mam nasiona klonów i brzóz... Podobno trzeba je przed
wysianiem stratyfikować. A ja niestety nie wiem jak. Możesz mi pomóc?
pozdrawiam
Agata J.

3. Data: 2000-05-03 15:39:45

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Asia
Ja wczesniej posialam goryczke i pieknie mi wzeszla, cedr jeszcze nie, 10
kwietnia wysialam pare sosen i klony - tez jeszcze nie wzeszly.
Ta pinus tab. to to pinus tabulaeformis - sosna chinska, drzewo do 25m
wysokosci, o malowniczym parasolowatym pokroju z dlugimi poziomymi
galeziami, igly 10-15cm dl. z niebieskoszarym nalotem
Gdybys chciala opis pozostalych nasion to napisz do mnie.
Pozdrawiam serdecznie, Wiesia.

4. Data: 2000-05-04 00:09:48

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czesc,
>Jak Wam idzie z nasionami?

Widzę, że uczestnicy Banku Wymiany Nasion zaczynają się odzywać:-).

U mnie na parapecie cedry atlaskie i żółtlica pomarańczowa już są, reszta
jeszcze w lodówce, jutro wysiewam Betula papyfiera, Maximowiczii i Gentianę
(czekałem na oziębienie). Za to z zeszłorocznych w gruncie pojawił się
palecznik i sosenki rigida i flexilis.
(Kiedyś miałem sen nt.300 papierowych torebeczek:-))) - rezygnuję z
bankierstwa w przyszłym sezonie:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-04 00:12:42

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A tak a propos, mam nasiona klonów i brzóz...

U mnie brzozy bez stratyfikacji dają sobie świetnie radę.
Co do klonów, to bez stratyfikacji skuteczność mizerna.
Jakie to klony? to podam przybliżone czasy strat.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-05-04 07:22:02

Temat: Re: nasiona - 10 dni
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
U mnie skromniutko z nasionami, ale za to ladnie wschodza i to po 10 dniach.
A wysialem tuje (z prywatnych zbiorow) i kosodrzewine, ktora wedlug
producenta powinna "wschodzic nieregularnie w ciagu kilku miesiecy". Takze
jestem mile zaskoczony i oby dalej ladnie rosly :)
Pozdrowionka

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

7. Data: 2000-05-04 10:16:12

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A sosne czarna znalazles???
Dorota

8. Data: 2000-05-04 10:16:27

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w szybkim tępie wzeszła: katalpa, sosna żółta, różne modrzewie,
maclura, kosodrzewiny mało, powoli kielichowiec, modrzewnik, sosna
koreańska, klony się ociągają a reszta jeszcze w lodówce.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

9. Data: 2000-05-04 10:40:13

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> A sosne czarna znalazles???
> Dorota

No wiec przyznam, ze nie ..... co prawda szukalem tylko w sklepach na
Pradze, bo czas mi nie pozwalal na wiecej. Ale to nic, ciesze sie, ze
kosodrzewina tak ladnie idzie w gore .... oby ja tylko nic nie "zzarlo" ...
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

10. Data: 2000-05-04 16:04:18

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
A ile torebeczek wyslales w tym roku?
Do tych 300 chyba nie duzo Ci brakowalo....
A w ogole to byl chyba proroczy sen na przyszly sezon.

Piotr Siciarski wrote in message <8eqg10$ph9$5@aquarius.webcorp.com.pl>..

>(Kiedyś miałem sen nt.300 papierowych torebeczek:-))) - rezygnuję z
> [...]

Zielonkawe roze
kosa: nie klepac - klepac (jak) ?
Gdzie wypozyczyc glebogryzarke?
nasiona ciemiernika