natrętny katar

11. Data: 2008-06-26 10:09:38

Temat: Re: natrętny katar
Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nulled pisze:

> http://mlodyfizyk.blox.pl/2007/07/Oberon-oszusci-prz
ed-sad.html

> poza tym jeśli już, to znam tańsze sposoby na placebo.
A co powiesz na odczulanie ta metody niemowlat z uczulenia na mleko
matki. znam trzy przypadki u znajomych ze dziecko nie moglo przyjmowac
mleka, po odczuleniu dzieci normalnie mogly juz ssac mleko z cyca. U
niemowlat nie wystepuje efekt placebo.

12. Data: 2008-06-26 10:53:32

Od: nulled <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mehi pisze:

> [...]
> matki. znam trzy przypadki u znajomych ze dziecko nie moglo przyjmowac
> mleka, po odczuleniu dzieci normalnie mogly juz ssac mleko z cyca. U

nie znam tego faktu. podobno wszelkie "dowody" dot. dobrego wpływu tego
urządzenia pochodzą z okolic miejsca jego produkcji.

13. Data: 2008-06-26 11:56:49

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nulled" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

Uważam - przyczyn może być wiele.
Pierwsza - niedostateczna odporność ogólna całego organizmu.
Tutaj pomogłaby chyba sauna, ale najlepiej dawkowana 1 x tydz.
Po drugie - przyczyną może być nadmierny rozwój drożdżycy/grzybicy
w organizmie, jeśli tak, to walka z tym nie jest prosta.
Ten stan jest powodowany głównie przez częste przyjmowanie
antybiotyków. Ponadto nadużywanie węglowodanów w żywieniu.
Nie bez wpływu na wystąpienie drożdżyc jest również spadek
ogólnej odporności organizmu. A to często brak hartowania
organizmu i... - węglowodany. :-)

Płukanie nosa roztworem soli mogłoby może pomóc.
Wszystkie działania mają charakter długotrwały
i nie sądzę, że jakaś cudowna pigułka uzdrowi sytuację z dnia na dzień.
Pozdrawiam,
jangr

14. Data: 2008-06-26 12:08:40

Od: Mehi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nulled pisze:

> nie znam tego faktu. podobno wszelkie "dowody" dot. dobrego wpływu tego
> urządzenia pochodzą z okolic miejsca jego produkcji.

Ja widzialam na wlasne oczy. A rowniez i ja bylam odczulana w wieku 6lat
bo bylam uczulona na sporo rzeczy.Z testow lekarskich nic nie
wychodzilo. Do okresu dojrzewania ani razu nie mialam po odczuleniu
kataru. Serio, jesli sie nie zobaczy lub doswiadczy to mozna byc
sceptycznym.

15. Data: 2008-06-26 13:35:41

Od: nulled <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:
> [...]
> Wszystkie działania mają charakter długotrwały
> i nie sądzę, że jakaś cudowna pigułka uzdrowi sytuację z dnia na dzień.

rozumiem, że sól fizjologiczna? mam nawet taki roztwór do nosa. zacznę
go częście używać.
i fakt - mam ogólnie trochę kg do zrzucenia. obecnie jestem na
racjonalnej diecie - coraz bardziej poprawiam swoje żywienie, więc być
może przy okazji pozbędę się problemu kataru.
pomyślę o tej saunie. od września jest zaplanowana profesjonalna
siłownia i tam kompleksowo będę nad wszystkim pracował.

16. Data: 2008-06-27 06:47:47

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyślę o tej saunie. od września jest zaplanowana profesjonalna siłownia
> i tam kompleksowo będę nad wszystkim pracował.

Poczytaj sobie tutaj:

http://www.dobrezycie.org/zatoki.htm

uraz kolana na rolkach
czy actiregularis naprawdę istnieją?