Re: nauka: internet leczy depresje?

Data: 2004-08-25 10:59:39
Temat: Re: nauka: internet leczy depresje?
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Natalia:
> a jak wytłumaczę się z tej "bzdury"
> powiesz mi co ci daje net? :))

Zobaczymy. :)

> imho
> net oddala od rzeczywistości
> [...]
> net to pewien substytut
> ... osoby chore na depr. [...] moim zdaniem powinny w realu
> szukać pomocy

Czy osoby chore na depresje nie powinny korzystac z netu?
Dlaczego?
Sadzisz ze nie jest to dobre?
Dla kogo: dla nich czy/i dla innych?

> to jak z tym twoim netem? co ci daje? hę? ;)

Net daje mi mozliwosc przygladania sie. ;)

Ogolnie zgadzam sie ze osoby chore na depresje chetnie kreuja sie
w necie w sposob bardzo nierzeczywisty, przy czym bardzo wiele ich
niespojnych wewnetrznie i chetnie ujawnianych opinii wprost zdradza
duze problemy psycho-emocjonalne.
Bardzo charakterystyczne dla tych osob jest bezradnosc w sytuacji
koniecznosci [spojnego] uzasadnienia dla negacji przez nie pogladow
innych - albo wowczas 'chowaja sie', albo ograniczaja sie do wyglaszania
jakichs absurdalnych komunalow nasladujac nieudolnie to do czego
nie sa zdolne: myslenie kreatywne.

Nawet nie zdajesz sobie chyba sprawy jak wiele osob w mniejszym
czy wiekszym stopniu chorych na depresje stara sie zaistniec w necie
z ~atrakcyjnie zamaskowana 'osobowoscia'.
Srodowisko/spoleczna renoma psychologii sprawia, iz psp w znacznym
stopniu przyciaga takie wlasnie osoby. ;)

--
Czarek