nawet porządnych lesb nie mamy ;)

41. Data: 2010-09-15 09:18:30

Temat: Re: nawet porządnych lesb nie mamy ;)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:113vxw2fz51p3$.1t2y40h95bnsc$.dlg@40tude.net...
> [...]
>>> partnerka. Wieloletni związek, stałość uczuć, wierność w chorobie i aż
>>> po

Bardzo słuszny wniosek :-))))), MK

42. Data: 2010-09-15 09:21:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Sep 2010 11:18:30 +0200, Vilar napisał(a):

> Bardzo słuszny wniosek :-))))), MK

Wniosek??? - mój najlepszy sposób na wesołe życie :-)

43. Data: 2010-09-15 09:41:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

net...

> Nie wszyscy, tylko wszystko. Wszystko sie zgadza. Trojka dziwolagow
> widzaca swiat inaczej niz normalni ludzie. Zadziwiajace, ze widzi go
> praktycznie dokladnie tak samo jak prezes. Chociaz ponoc to norma, ze
> potrzebujacy Fuhrera, wierza mu po prostu.

Prawo Godwina- więc przegrałeś
:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

44. Data: 2010-09-15 10:03:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Prawo Godwina- więc przegrałeś
> :-)

Nie ma zastosowania, wiec jest do dupy.

45. Data: 2010-09-15 13:42:56

Od: " hss" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "hss" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ty mi tu nie teoretyzuj na temat mojego życia, bo trywialnie brak Ci danych.
> MK

Sama reprezentujesz tu mało praktyczną postawę życzeniową,
danych to mam więcej niż wszyscy w tym wątku razem wzięci.

46. Data: 2010-09-15 14:17:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie ma zastosowania, wiec jest do dupy.
Powołałeś się na Fuhrer'a- czyli odwołałeś się do hitleryzmu. Czym
wyczerpałeś zastosowanie Prawa Godwina
tu cytat z wiki:
"W tradycji użytkowników wielu grup Usenetu wątek, w którym w jednej z
wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest za
skończony, a ponadto uznaje się, że osoba, która użyła tego porównania,
"przegrała" dyskusję"
Przegrałeś i temat jest zakończony.
:-)
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

47. Data: 2010-09-15 14:35:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Powołałeś się na Fuhrer'a

Nie.

48. Data: 2010-09-15 14:53:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie.

TAK. Chyba że to nie Ty pisałeś:

49. Data: 2010-09-15 15:11:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TAK. Chyba że to nie Ty pisałeś:
> "Chociaz ponoc to norma, ze potrzebujacy Fuhrera, wierza mu po prostu."

Nie powolalem sie na, i nie wystarczy, z reszta mniejsza z tym, bo samo
"pławo" jest do dupy. Przykrywka dla kryptofaszystow.

50. Data: 2010-09-15 15:33:16

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ideologia hitlerowska
- jej duch slepego
posluszenstwa
wodzowi i nienawisci
do rasowych i
politycznych
mniejszosci, jej zadza
podboju i panowania,
jej wywyzszanie
narodu niemieckiego i
rasy nordyckiej -
oddzialala z niezwykla
sila na ich emocje,
pociagnela ich i
zrobila z nich
zarliwych
wyznawcow i
bojownikow
hitleryzmu.
Odpowiedzi na
pytanie, dlaczego
hitlerowska ideologia
tak przekonujaco
przemowila do
nizszych klas
srednich, nalezy
szukac w ich
charakterze
spolecznym. Roznil sie
on wyraznie od
charakteru
spolecznego klasy
robotniczej, od
wyzszych warstw klas
srednich i arystokracji
sprzed 1914 roku.
Faktem jest, ze pewne
rysy byly juz dla tej
czesci klas srednich
charakterystyczne w
ciagu calych jej
dziejow: umilowanie
sily i nienawisc wobec
slabych,
malostkowosc i
wrogosc,
wyrachowanie
zarowno w uczuciach,
jak i w sprawach
pienieznych, a ponad
wszystko asceza.
Odznaczali sie
ciasnym
swiatopogladem,
podejrzewali i
nienawidzili obcych,
w stosunku do
znajomych przejawiali
ciekawosc i zawisc
racjonalizowana jako
oburzenie moralne;
cale ich zycie opieralo
sie na skapstwie tak w
sferze ekonomicznej,
jak psychologicznej.

Muzyka filmowa
Piękny człowiek. (by Vilar)
UKRADLI MI DZIECKO !
Dla leniuczków Facebookowych, Awdiejew: O intuicji
Czy także to zauważacie (sprawa Roberta Dziekańskiego - TVN)