nawilżacz i oczyszczacz

1. Data: 2009-01-05 17:05:00

Temat: nawilżacz i oczyszczacz
Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytałam wszystko co znalazłam na temat nawilżaczy powietrza. Chciałam
kupić 2 w 1.Czyli oczyszczcz nawilżacz i ewentualnie jonizator I wybrałam
firme Boneco.(ewentualnie Venta ale przy podobnej cenie chyba sporo
słabsze )
Problem polega na tym, że z oczyszczaczem to są tzw talerzowe. Producent
podaje wydajność 300g/godz. Zastanawiam się czy to wystarczy mam baaardzo
sucho zimą. Większych modeli nie widziałam. Czy ktos ma tego typu sprzęt.
lub wie jak działa nawilżanie w takich nawilżaczach?Czy ultradzwiękowe są
bardziej wydajne?Bez oczyszczania to kupię ultradzwiekowy.

2. Data: 2009-01-06 10:07:58

Temat: Re: nawilżacz i oczyszczacz
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podstawowym problemem nawilżaczy są:

* zużycie prądu w skali miesiąca;
* zawapnianie powierzchni mebli. itp (lub konieczność stosowania wody
demineralizowanej).

Polecam jednak pranie lub akwarium ;-))
Poza tym są w sklepach różne nawilżacze zawieszane na grzejniki.
JaC

-----

3. Data: 2009-01-06 11:13:11

Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]

JaC

-----

> Problem polega na tym, że z oczyszczaczem to są tzw talerzowe.

zuzycie pradu nie jest dla mnie istote, ponieważ wydaję kasę na rózne kremy
nawilżajace, roslinki domowe marnieją, pranie suszę tylko w mieszkaniu
(brak strychu i bezpiecznego balkonu)
Akwarium 100 l z pokrywa i 30 l otwarte, z małego patuje mi ko 1,5 l na
dobę
wilkotność w tej chwili to 27% mieszkanie 60 m, chę nawilzyć pokój 20mkw.
Ogolnie mam stare nieszczelne okna i sprawna wentylacje. no chyba ze
wymienię okna pozakladam gestsze kratki na wentylacje i kupie czujnik
czadu...

4. Data: 2009-01-06 11:21:39

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tama" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> lub wie jak działa nawilżanie w takich nawilżaczach?Czy ultradzwiękowe są
> bardziej wydajne?Bez oczyszczania to kupię ultradzwiekowy.

Ultradźwiękowe są bardzo wydajne (oczywiście zależy od modelu, jak kupisz
malutki, to i wydajność będzie malutka), ale i bardzo upierdliwe, zwłaszcza
jeśli masz twardą wodę.

J.

Zmywarka electrolux esl 46010 (zabudowa)
przepływowe podgrzewacze gazowe
TYM RAZEM JA...
Zmywarka - kilka pytań
Deszczówka jako źrodło wody szarej