nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?

1. Data: 2010-08-09 18:39:06

Temat: nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?
Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - czy mozna sypac recznie, czy za duze jest ryzyko
przenawozenia i koniecznie nalezy wyposazeyc sie w siewnik ?

Eryk

2. Data: 2010-08-10 00:01:26

Temat: Re: nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Aug 2010 20:39:06 +0200, ErgoSum napisał(a):

> Jak w temacie - czy mozna sypac recznie, czy za duze jest ryzyko
> przenawozenia i koniecznie nalezy wyposazeyc sie w siewnik ?
>
> Eryk

Po co siewnik do jednego trawnika? - można ręcznie, to tylko sprawa
nauczenia się równomiernego rozsypywania.

3. Data: 2010-08-10 21:46:28

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Po co siewnik do jednego trawnika? - można ręcznie, to tylko sprawa
> nauczenia się równomiernego rozsypywania.

Absolutnie,tam gdzie będzie deptane,nawóz nie przyjnmie się.Trzeba zamówić
kukuruźnuik,niektórzy nazywają dwupłatowcem.Równiutko posypie,jeszcze skrzydłem
pomacha.mirzan

4. Data: 2010-08-11 00:42:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ErgoSum" <n...@n...pl> wrote in message
> Jak w temacie - czy mozna sypac recznie, czy za duze jest ryzyko
> przenawozenia i koniecznie nalezy wyposazeyc sie w siewnik ?
>
> Eryk

Siewnik do nawozów to wygodna rzecz, nawozy są ciężkie niekiedy. Powinien
być taki, aby można z niego trawnik piaskować, jak i posypywać zimą ścieżki
i wjazd do garażu. Wydatek niewielki, ale użyteczny.

5. Data: 2010-08-11 16:34:33

Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dnia Mon, 9 Aug 2010 20:39:06 +0200, ErgoSum napisał(a):

| Po co siewnik do jednego trawnika? - można ręcznie, to tylko sprawa
| nauczenia się równomiernego rozsypywania.

Wlasnie - chodzi mi dokladnie o to ze jakis czas temu sypalem recznie
nawozem. Staralem sie to robic delikatnie i z wyczuciem, ale efekt byl taki
ze w wielu miejscach wystapily punktowe wyschniecia trawy prowadzace do jej
obumarcia. Tak wiec zamiast uzyskania zamierzonego efektu, mialem
"plackowaty" trawnik. Teraz wole dmuchac na zimno i stad wlasnie pytanie...

Pozdrawiam!

6. Data: 2010-08-11 17:29:52

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obumarcia. Tak wiec zamiast uzyskania zamierzonego efektu, mialem
> "plackowaty" trawnik. Teraz wole dmuchac na zimno i stad wlasnie

Dlatego polecam siewnik:
http://allegro.onet.pl/item1170678507_rozsiewacz_sie
wnik_94zl_nawoz_trawnikow_trawy.html
Sam mam taki - poręczny i regulacja wysiewu jest. Wysiew tarczowy.

7. Data: 2010-08-11 19:45:02

Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wnik_94zl_nawoz_trawnikow_trawy.html
| Sam mam taki - poręczny i regulacja wysiewu jest. Wysiew tarczowy.

No i wlasnie o to mi chodzilo - konstruktywna porade kogos kto ma pojecie.
Niestety trafiaja sie rowniez informacje ignorantow takich jak mirzan.

Jeszcze raz pozdrawiam i dziekuje
Eryk

8. Data: 2010-08-11 20:02:27

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> No i wlasnie o to mi chodzilo - konstruktywna porade kogos kto ma pojecie.
> Niestety trafiaja sie rowniez informacje ignorantow takich jak mirzan.

Gdybyś swą bytność na grupie zaczął od archiwum, to tego pytania byś nie
zadał, bo temat jest przerabiany już kilkunastokrotnie. Dałeś świadectwo
swego lenistwa i intelektualnego pasożytnicwa.
Na tej grupie Mirzan jest Kimś.Ty natomiast nie rozumiejąc jego deliktnego
sarkazmu i żartobliwości sprowadziłeś się do dyndadełka przy szlafmycy. W
staropolszczyźnie takowe dyndadełko nazywano kutasem.
Pozdrawiam czasem
skryba

9. Data: 2010-08-11 20:19:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

> [...]
> sarkazmu i żartobliwości sprowadziłeś się do dyndadełka przy szlafmycy. W
> staropolszczyźnie takowe dyndadełko nazywano kutasem.

He..he, ty też nie zrozumiałeś? ;-))))))))

10. Data: 2010-08-11 22:02:40

Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

| sarkazmu i żartobliwości sprowadziłeś się do dyndadełka przy szlafmycy. W
| staropolszczyźnie takowe dyndadełko nazywano kutasem.

Taa... nie oddamy krzyża !!

Eryk

Kłopot z kunami. Jak się ich pozbyć?
wygląd ogrodu
NALEWKA...
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
informacja stosowanie