nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?

11. Data: 2010-08-12 06:57:50

Temat: Re: nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?
Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Aug 2010, ErgoSum wrote:

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomoœci

> http://allegro.onet.pl/item1170678507_rozsiewacz_sie
wnik_94zl_nawoz_trawnikow_trawy.html

> No i wlasnie o to mi chodzilo - konstruktywna porade kogos kto ma pojecie.
> Niestety trafiaja sie rowniez informacje ignorantow takich jak mirzan.
>
> Jeszcze raz pozdrawiam i dziekuje
> Eryk

Byłbym podejrzliwy jeśli chodzi o plastikowy kosz tego siewnika. Ale na
jeden sezon starczy.

D.P.

12. Data: 2010-08-12 09:12:47

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-11 22:02, skryba ogrodowy pisze:
> Użytkownik "ErgoSum"<n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Gdybyś swą bytność na grupie zaczął od archiwum, to tego pytania byś nie
> zadał, bo temat jest przerabiany już kilkunastokrotnie. Dałeś świadectwo
> swego lenistwa i intelektualnego pasożytnicwa.
> Na tej grupie Mirzan jest Kimś.Ty natomiast nie rozumiejąc jego deliktnego
> sarkazmu i żartobliwości sprowadziłeś się do dyndadełka przy szlafmycy. W
> staropolszczyźnie takowe dyndadełko nazywano kutasem.

Popieram Skrybę w 100%. Mirzan ignorantem? To jeden z najbardziej
doświadczonych ogrodników na gupie.

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2010-08-12 21:32:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i wlasnie o to mi chodzilo - konstruktywna porade kogos kto ma pojecie.
> Niestety trafiaja sie rowniez informacje ignorantow takich jak mirzan.
>
> Jeszcze raz pozdrawiam i dziekuje
> Eryk

No właśnie,moja odpowiedź była skierowana do osób lekko upośledzonych,dla
których sypnięcie garścią jest nie lada wyczynem.Kup płachtę folii,rozłóż
na trawniku,kup wiadro piasku i ucz się posypywać,aby wyszło równo.
Teraz lepiej zrozumiałeś?
Również pozdrawiam.mirzan

14. Data: 2010-08-13 00:26:39

Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| których sypnięcie garścią jest nie lada wyczynem.Kup płachtę folii,rozłóż
| na trawniku,kup wiadro piasku i ucz się posypywać,aby wyszło równo.

Tu nic nie ma do rozumienia - prosiłem o opinie kogoś kto chce/umie/może
pomóc.
Po tym co ponownie napisaleś, nadal uważam że jestes ignorantem.
Za sugestia Panslavsty kupiłem siewnik.

Eryk

15. Data: 2010-08-13 03:21:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> No właśnie,moja odpowiedź była skierowana do osób lekko upośledzonych,dla
> których sypnięcie garścią jest nie lada wyczynem.Kup płachtę folii,rozłóż
> na trawniku,kup wiadro piasku i ucz się posypywać,aby wyszło równo.

Dobra rada.

16. Data: 2010-08-13 03:21:44

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomóc.
> Po tym co ponownie napisaleś, nadal uważam że jestes ignorantem.

Za małe pieniądze ma się wygodę.

17. Data: 2010-08-13 05:09:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote in message

> Siewnik do nawozów to wygodna rzecz, nawozy są ciężkie niekiedy. Powinien
> być taki, aby można z niego trawnik piaskować, jak i posypywać zimą ścieżki
> i wjazd do garażu. Wydatek niewielki, ale użyteczny.

Aby przyszyć jeden guzik do koszuli,należy kupić maszynę do szycia,oczywiście
wieloczynnościową.
mirzan

18. Data: 2010-08-13 06:16:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aby przyszyć jeden guzik do koszuli,należy kupić maszynę do
> szycia,oczywiście
> wieloczynnościową.
> mirzan

Szanuję Ciebie, ale myślę, że pytający zrozumiał moje argumenty.
Teoretycznie mógłbym Ci zafundować siewnik z linku. Możnaby nim od biedy
nawet rozdrobnionym torfem zasilać areał. a gdy dorobić osłonę na mieszadło
to mógłby służyć jako wózek transportowy do lekkich drobiazgów. Dlatego też
mimo, że trawnik jest niewielki to zajęcie może być pracochłonne, a
możliwość innego wykorzystania siewnika zachęcająca.

19. Data: 2010-08-13 06:43:44

Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Aug 2010, Panslavista wrote:

> to mógłby służyć jako wózek transportowy do lekkich drobiazgów.

Nie wiem jaki masz udział w produkcji tej chińszczyzny ale zapewniam Cię,
że pierwsze lepsze stukniecie w ten superwypaśny, niezawodny, lekki i tani
pojemnik na nawóz spowoduje duże problemy z użytkowaniem.

D.P.

20. Data: 2010-08-13 10:39:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

>    Szanuję Ciebie, ale myślę, że pytający zrozumiał moje argumenty.
> Teoretycznie mógłbym Ci zafundować siewnik z linku.

Dzięki,ale nie widzę żadnego zastosowania u mnie.Nawet za darmo nie chcę grata,
aby go przestawiać z kąta w kąt.Ani mi do głowy nie przyszło nawozić mój
trawnik.Zainteresowany jestem,aby wszystko co na nim rośnie,rosło jak
najwolniej.Do transportu mam wózek,ze spółdzielni produkcyjnej,wchodzi na niego
skrzynka plastyk.A tych skrzynek mogę postawić ile uciągnę.I ten wózek nigdy
nie zniszczy się,taki komunistyczny wyrób.
mirzan

Kłopot z kunami. Jak się ich pozbyć?
wygląd ogrodu
NALEWKA...
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
informacja stosowanie