newsik

1. Data: 2009-03-09 22:08:44

Temat: newsik
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jarosław kaczyński nie był na ważnym głosowaniu bo grał w koszykówkę ze
swoimi kolegami

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-03-09 22:11:09

Temat: Re: newsik
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>
gp441j$s75$...@n...onet.pl

> jarosław kaczyński nie był na ważnym głosowaniu bo grał w koszykówkę
> ze swoimi kolegami

jeździł po warszawie i podglądał młodych ludzi

saulo

3. Data: 2009-03-09 22:13:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gp445u$siv$...@n...onet.pl

> tren R <t...@n...sieciowy>
> gp441j$s75$...@n...onet.pl

> jeździł po warszawie i podglądał młodych ludzi

w przerwach między czytaniem biografii obamy a słuchaniem raz, dwa, trzy...

saulo

4. Data: 2009-03-09 22:15:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Saulo <s...@l...po>
> gp445u$siv$...@n...onet.pl

> w przerwach między czytaniem biografii obamy a słuchaniem raz, dwa, trzy...

na szczęście nad wszystkim czuwa gospodarz donald
nie da on krzywdy zrobić nikomu

5. Data: 2009-03-10 00:22:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> na szczęście nad wszystkim czuwa gospodarz donald
> nie da on krzywdy zrobić nikomu

najciekawsze jest to, co wymyślą sztabowcy donalda, żeby ludzie
przestali o tym gadać.

przy okazji zgadzam sie - teraz my to tragedia.
wywiad z chlebowskim, który zachowuje się jak debil, a te pacany prawie
że poklepują go po pleckach.

targikomedia.

6. Data: 2009-03-10 00:49:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> najciekawsze jest to, co wymyślą sztabowcy donalda, żeby ludzie
> przestali o tym gadać.

Nie trzeba będzie długo czekać. Sami krzełkowie Jarka juz coś niechcący
zmalują. :)
Nie denerwuj się! Nasi rządzą, jest dobrze.

> przy okazji zgadzam sie - teraz my to tragedia.
> wywiad z chlebowskim, który zachowuje się jak debil, a te pacany
> prawie że poklepują go po pleckach.
> targikomedia.

Radziłem, żeby tych dwóch nie oglądać. Są beznadziejni bez względu na
to, którą stronę sceny politycznej obrabiają lub poklepują. :)

michał

7. Data: 2009-03-10 08:52:58

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>
gp4bsp$fdk$...@n...onet.pl

> najciekawsze jest to, co wymyślą sztabowcy donalda, żeby ludzie
> przestali o tym gadać.
[...]

na pewno nie to http://wiadomosci.onet.pl/1930768,11,item.html, chociaż
tytuł był "obiecujący"

saulo

8. Data: 2009-03-10 09:34:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Nie trzeba będzie długo czekać. Sami krzełkowie Jarka juz coś niechcący
> zmalują. :)
> Nie denerwuj się! Nasi rządzą, jest dobrze.

ależ ja się nie denerwuję :)
ty i te twoje projekcje, na prawdę!
wasi rządzą? już niezadługo tak sądzę.
zaczynają być niestety po prostu śmieszni.

> Radziłem, żeby tych dwóch nie oglądać. Są beznadziejni bez względu na
> to, którą stronę sceny politycznej obrabiają lub poklepują. :)

oni obrabiają przeważnie jedną stronę. jak obrabiają drugą, to wychodzi
że poklepują. tak - niby do muru, niby przyszpilają, a na końcu z
uśmieszkiem "no, dajmy już temu spokój".

9. Data: 2009-03-10 12:14:45

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>
gp5c7k$ija$...@n...onet.pl

[...]
> wasi rządzą? już niezadługo tak sądzę.
[...]

przestań być śmieszny ;)

saulo

10. Data: 2009-03-10 12:15:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R <t...@n...sieciowy>
> gp5c7k$ija$...@n...onet.pl
>
> [...]
> [...]
>
> przestań być śmieszny ;)

nie wtrącaj sie gdy panowie rozmawiają :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

masa ciągnie w dół...
kobiety, uwaga na haki
Z Dibeliusem o złotym, kryzysie i Marcienkiewiczu
samson
RADIO