Re: niania be...

Data: 2004-01-23 22:37:51
Temat: Re: niania be...
Od: jacek <j...@w...pl>

Witaj!

Edyta wrote:

> Dla twojej wiadomości nie naganiam nikogo do poradni, bo wniej nie
> pracuje. Nie wymuszam na kimś pójścia do niej tylko radzę a to 2 inne
> sprawy !!!Psychologie skończyłam by pomagać ludziom tak jak lekarze,
> a ze to się wiąże z pieniędzmi to normalne jak każda praca i czegoś
> trzeba żyć!

Tia...a co ma psychologia do pomagania ludziom?
Jak swiat swiatem wyksztalcenie psychologa kiepsko sie nadaje do pomagania
ludziom, co latwo (az za latwo) mozna stwierdzic w realu.
Chcesz pomagac - wez sie za nauke, zostan psychoterapeutom, moze lekarzem.
Ale jestes pcyhologiem - lepiej rob tak by nie szkodzic to co potrafisz.
Testy na ten przyklad...;-)
A ze zyc trzeba - to oczywiste. I mi nie chodzi o to ze kazdy chce pieniadze
zarabiac. Niech zarabia i to duze. Czego Ci zycze.

> Gdyby ten zawód nie był potrzebny nie było by go.

Oczywiscie. Full accept. Jak rowniez zawod np. wrozki, kominiarza, homeopaty
itd itp. Kazdy ma jakies uzasadnienie i kazde jest dobre.

> Twoje podejście do sprawy jest jak 80 letnich dzidków
> mylących psychologa z psychiatrą!

:-) Wiem, tak ucza na PIPsach.

> A czemu tak uparcie twierdzisz, że naganiam ją do psychologa
> by on miał z tego pieniądze?

Moze tego nie robisz, ale to tak natarczywie brzmialo.

> Podkreślasz to w każdym zdaniu?
> Coś z tobą nie tak? Jakieś traumatyczne doświadczenia?

Zadnych ma szczescie;-)

> PS. Czytaj dokładnie wszystko dla mnie Janka napisała
> dużo informacji aby z nich wyciągnąć jakiś wniosek
> I nie świadczy to o amatorstwie mój drogi! a raczej o wiedzy
> ale myśl co chcesz!

Wlasnie. O to chodzi - ty myslisz ze juz wszystkie informacje masz. Bo cie
zasypala tym co tobie bylo potrzebne by dac jej rady. Ale jakos nie
widzialem wywiadu od pacjenta....Jakos nie wiem skad ty tyle wiesz skoro
praktycznie sprzedala ci to co chciala? Tak po prostu uwierzylas i tak
robisz? To toba tak pacjenci manipuluja? Ladne jaja...

(ew:do:Janki - to nie jest wycieczka do ciebie, tylko do tego ze jednak
zanim sie wypali z diagnoza i zaleceniami to trzeba cos wiecej sie od
klienta dowiedziec. Inaczej to po prostu bład merytoryczny. wiec sie nie
obrazaj jakby co - bo sprawa ja raczej w teorii niz w twoim przypadku).

* Jacek * GG: 47013 * mail: j...@w...pl * OTA PSS *