...nie chce cie zrani

1. Data: 2002-02-18 12:14:01

Temat: ...nie chce cie zrani
Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytam:
gdy mężczyzna mówi: nie chcę cię zranić- to znak że:
- nie czuje nic i jest to 'delikatna' sugestia typu: nic z tego nie będzie!
- nie jest pewien tego co czuje?
- informacja typu: nie spieszmy się,
- a może chce uniknąć późniejszych konsekwencji i
odpowiedzialności typu: nic ci nie obiecywałem?
- wyraz troski i faktyczny lęk przed zranieniem tej osoby,
- ...
nie zawsze te same słowa wypowiedziane przez kobiety i mężczyznę mają to
samo znaczenie- czy nie tak?

maria

1. Data: 2002-02-18 13:04:24

Temat: Re: ...nie chce cie zrani
Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria"

> gdy mężczyzna mówi: nie chcę cię zranić- to znak że:

> - nie czuje nic i jest to 'delikatna' sugestia typu: nic z tego nie
będzie!

Tak.

> - nie jest pewien tego co czuje?

Jest pewien, że nie czuje.

> - informacja typu: nie spieszmy się,

Informacja typu: i tak nie mam Ci nic więcej do zaoferowania, więc jeszcze
dzisiaj tego nie psujmy, bo jest mi dobrze.

> - a może chce uniknąć późniejszych konsekwencji i
> odpowiedzialności typu: nic ci nie obiecywałem?

Tak, bo rzeczywiście nic nie obiecał, a wie, że mimo to poczujesz się
oszukana. Podoba mu się regularny seks i nie chce tego jeszcze kończyć, ale
nie nie widzi szans na coś poważniejszego.

> - wyraz troski i faktyczny lęk przed zranieniem tej osoby,

Tak. Lubi Cię, pewnie nawet badzo, ale nie wierzy w to, że 'z czasem' można
się zakochać.

A może po prostu nie ma ochoty się wiązać.

> - ...
> nie zawsze te same słowa wypowiedziane przez kobiety i mężczyznę mają to
> samo znaczenie- czy nie tak?

Nie zawsze te same słowa wypowiedziane przez dwie osoby mają to samo
znaczenie, ale człowiek jest na tyle nieskomplikowany, że najprostsze
wytłumaczenie jest najprawdopodobniej prawdziwe.

Pozdrawiam,

Rafalski

"It's all a goddamn fake. Like Lenin said, look for the person who will
benefit. And you will, uh, you know, you'll, uh, you know what I'm trying
to say--"
Jeff "The Dude" Lebowski

1. Data: 2002-02-18 13:08:26

Od: "Agata" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario,

dlaczego po prostu go o to nie spytasz? nie bedziesz siebie zadreczac
domyslami. sprobuj, dla Siebie, dla spokoju...

A.

1. Data: 2002-02-18 13:53:34

Temat: Re: ...nie chce cie zranic
Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mario,
>
> dlaczego po prostu go o to nie spytasz? nie bedziesz siebie zadreczac
> domyslami. sprobuj, dla Siebie, dla spokoju...
>
> A.
tak zrobie to- pytam chcąc upewnić się czy moje wątpliwości są uzasadnone.

1. Data: 2002-02-18 14:00:14

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie zawsze te same słowa wypowiedziane przez kobiety i mężczyznę mają to
> samo znaczenie- czy nie tak?

Te same slowa maja tyle znaczen, ile jest ludzi na swiecie.

JGrabowski

1. Data: 2002-02-18 14:03:09

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafalski <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c70fbf9$...@n...vogel.pl...

> będzie!
>
> Tak.
ciach!

gratuluję "diagnozy"...
bardzo trafna...
p.

1. Data: 2002-02-18 21:27:38

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te same slowa maja tyle znaczen, ile jest ludzi na swiecie.
>
> JGrabowski
czy aby nie przesadziłeś? -nie istotne!
.. przemyślałam to; nie pozostaje mi nic, jak uszanować jego decyzje i
zaufać, że tak jest lepiej :)

'rzeczywistość to wszystko co nie znika, kiedy przestajemy w to wierzyć'
(Philip K.
Dich Valis)

1. Data: 2002-02-18 22:11:11

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
Ja zawsze tak mówię gdy autentycznie mi zależy i autentycznie nie chcę
zranić

Vesemir

1. Data: 2002-02-18 22:43:27

Od: "Daga" <z...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maria <m...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4rrg6$3hq$...@n...tpi.pl...

> 'rzeczywistość to wszystko co nie znika, kiedy przestajemy w to wierzyć'
> (Philip K.
> Dich Valis)

O, o, miłośniczą Dicka żeś, czy tylko tak przypadkiem ten cytat? :o)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-02-18 23:28:11

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

K.

> O, o, miłośniczą Dicka żeś, czy tylko tak przypadkiem ten cytat? :o)
>
> --
> Pozdrowieństwa,
> Daga
Po co to pytanie?