nie chcę slubu! co robic?

71. Data: 2002-11-24 12:54:51

Temat: Re: nie chcę slubu! co robic?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message
news:arq96p$fuq$3@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Jasne, każdy rodzic powinien radośnie utrzymywać córkę, która się puszcza,
> syna, który ćpa, każda żona - chlejącego męża, a każdy mąż - żonę
> rozrzucającą kasę garściami.

brakuje ci juz argumentow, ze musisz teraz wymyslac sytuacje z marginesow
spolecznych??? moze trzymaj sie tej sutuacji a nie uogolniaj.
iwon(k)a

72. Data: 2002-11-24 13:01:42

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> widocznie zle pamietam z grupy dzieci, kiedy na
> podobny temat, ty reagowalas inaczej.

Widocznie zle, albo tez o cos zupelnie innego tam chodzilo.

> no to maja, wypowiedzieli swoje zdanie.
> iwon(k)a

No i? Dalej uwazasz, ze Saga ma racje? Tak na 100%? To w porzadku, przyjmuje
to do wiadomosci.
Anna

73. Data: 2002-11-24 13:04:13

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> widocznie mialas takie studia, ze mialas na to czas.

> iwon(k)a

Czy ja dobrze pamietam, ze Jola studiowala to samo, co ja? Filologie
angielska? Cholernie duzo czasu mialysmy na tych studiach, po prostu zyc nie
umierac. Jakby ktos nie zrozumial, to pisane jest to ironicznie.

Anna

74. Data: 2002-11-24 13:12:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> wrote in message

> Widocznie zle, albo tez o cos zupelnie innego tam chodzilo.

najwyrazniej.

> No i? Dalej uwazasz, ze Saga ma racje? Tak na 100%? To w porzadku, przyjmuje
> to do wiadomosci.

w takiej sytuacji jak ta nie ma 100% w zadej ze stron, moze dlatego ze tego
nie mozesz zrozumiec tak reagujesz jak reagujesz.
iwon(k)a

75. Data: 2002-11-24 13:12:22

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> mysle, ze gdyby Saga wziela najpierw slub na ich koszt a potem znow na ich
> koszt zafundowala sobie bobasa nie mieli by nic do zarzucenia.
>
> iwon(k)a

byc moze, byc moze, tylko po co te jej wzniosle frazesy o waznosci
wyksztalcenia i jego nadrzednosci wobec pracy......

A.

76. Data: 2002-11-24 13:15:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja dobrze pamietam, ze Jola studiowala to samo, co ja? Filologie
> angielska? Cholernie duzo czasu mialysmy na tych studiach, po prostu zyc nie
> umierac. Jakby ktos nie zrozumial, to pisane jest to ironicznie.

:-)))) najwyrazniej mialyscie czas skoro fizycznie poza szkola i nauka
pracowalyscie, tak trudno to zrozumiec????
a twoja ironia tylko sie osmieszasz pokazujac jak malo znasz studiow
na ktorych sie fizycznie nia ma czasu na dodatkowe zajecia nie mowiac juz
o pracy. uwierz mi na filologii angielskiej swiat sie nie konczy.
iwon(k)a

77. Data: 2002-11-24 13:16:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> byc moze, byc moze, tylko po co te jej wzniosle frazesy o waznosci
> wyksztalcenia i jego nadrzednosci wobec pracy......

??? ale wnioski....
iwon(k)a

78. Data: 2002-11-24 13:38:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brakuje ci juz argumentow, ze musisz teraz wymyslac sytuacje z marginesow
> spolecznych??? moze trzymaj sie tej sutuacji a nie uogolniaj.

Trzymam się i to ściśle: rodzice Sagi utrzymują ją, a z takich czy innych
względów nie aprobują tego, jak sobie układa życie osobiste. No to pytam:
mają to z pieśnią na ustach robić dalej?

JoP

79. Data: 2002-11-24 13:48:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widocznie mialas inne zrodlo. zreszta nie o to chodzi, takie absoluty
> na podstwie swoich doswiadczen sa z gruntu rzeczy tylko absolutem
> jednostkowym. jest tak duzo innch sytuacji zyciowych, ktore cie nie
> spotkaja, nie spotkaly a innych tak, ze takie deklaracje sa smieszne.

Iwon(k)a, Iwon(k)a, czytajże Ty ze zrozumieniem. Ja pisałam wyraźnie, że w
życiu bywa różnie są różne i każdemu może się zdarzyć trudna sytuacja
życiowa.

Ale jeśli ktoś ma 30 lat i jak dotąd nie znalazł jakiejkolwiek pracy, to
jest to patologia jak się patrzy. Albo jest nienormalny i nie nadaje się do
żadnej pracy, albo wybrał sobie jakiś totalnie bezsensowny zawód (a przez te
lata miał sporo czasu, żeby go zmienić), albo po prostu jest megacynikiem
dojącym rodziców z zimną krwią.

JoP

80. Data: 2002-11-24 14:19:05

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> :-)))) najwyrazniej mialyscie czas skoro fizycznie poza szkola i nauka
> pracowalyscie, tak trudno to zrozumiec????

Mozna tez napisac tak: nauka nam latwo przychodzila - nie musialysmy walczyc
o kazde zaliczenie, czyli: wybralysmy studia zgodnie z zainteresowaniami,
predyspozycjami i zdolnosciami. Zlosliwie napisane? Ale celowo.

> a twoja ironia tylko sie osmieszasz pokazujac jak malo znasz studiow
> na ktorych sie fizycznie nia ma czasu na dodatkowe zajecia nie mowiac juz
> o pracy. uwierz mi na filologii angielskiej swiat sie nie konczy.

Ten powyzszy Twoj komentarz to typowe czepianie sie. Pisalas o studiach
Joli, wiec do tychze sie ustosunkowalam, a ze znam je z autopsji, tym
latwiej mi bylo. Na studiach "szczekoznawczych" tez swiat sie nie konczy,
tak na marginesie. Gdybys uwazniej czytala moje posty w tym watku,
doczytalabys, ze pracowalam na uczelni (czyli powinnam cos tam wiedziec o
innych kierunkach studiow), oraz ze studia w szkole wyzszej zaliczylam
dwukrotnie - na dwoch roznych uczelniach/kierunkach/w roznych krajach.

Dyskusja poza tym nie jest o czasie czy jego braku, a o postawie i
cynizmie/braku cynizmu. Teraz to Ty mi uwierz ze jak ktos chce lub musi sie
sam utrzymac, to wystarczy mu i czasu, i checi zarowno do nauki jak i do
pracy. A czesto bedzie i tak, ze jego wyniki naukowe beda duzo lepsze od
wynikow mamisynkow i kujonkow.

Anna

kochana rodzinka
test