nie jedzcie mięsa

31. Data: 2017-08-23 01:17:15

Temat: Re: nie jedzcie mięsa
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 16:27:20 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> Ze Stokrotki nie jedzcie.
> Wieszowina, drub

I podróby... upsss, podroby :-))

32. Data: 2017-08-24 00:20:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Myślę, że reinkarnującej duszy trudniej jest osiągnąć ciało krowy niż
> komara, więc życie krowy jest cenniejsze niż życie komara. A komara
> cenniejsze niż marchewki.
> Dusza najpierw wciela się w roślinę, potem w zwierzę, potem w człowieka.

Masz cokolwiek do zaoferowania na poparcie tej dosyć arbitralnej
hierarchii?

33. Data: 2017-08-24 00:22:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, rzeczywiście Sai Baba jest najważniejszy i prawdziwy
> (ale nie wymyślony!).

Sai Baba to nie bóg, to człowiek który żył 100 lat temu i umarł.
Reszta jest przez wymyślona.

34. Data: 2017-08-24 04:52:17

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Masz cokolwiek do zaoferowania na poparcie tej dosyć arbitralnej
> hierarchii?
Tak, filozofia indyjska.

35. Data: 2017-08-24 04:58:27

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Sai Baba to nie bóg, to człowiek który żył 100 lat temu i umarł.
> Reszta jest przez wymyślona.
człowiek=Bóg

36. Data: 2017-08-24 05:16:13

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai wrote:

> Który Bóg?

Jest jeden Bóg.

37. Data: 2017-08-24 20:48:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-24 o 04:52, Jivanmukta pisze:

> Tak, filozofia indyjska.
Ale my tu mamy filozofię polską i kuchnie polską.

--
animka

38. Data: 2017-08-24 21:14:55

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 20:48 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
(...)
> Ale my tu mamy filozofię polską i kuchnie polską.

Ale Jivanmukta odpowiada Pszemolowi, któremu z polskości pozostał tylko
wstydliwy akcent.

--
Trefniś

39. Data: 2017-08-24 21:47:00

Od: Bischoop <d...@v...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-08-24, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> Ale my tu mamy filozofię polską i kuchnie polską.

Bledny niestety argument, grupa wcale nie dotyczy tylko kuchni polskiej
a czy filozofie polska to mozna tez polemizowac, aczkolwiek filozowicznie
na to patrzac nic nie szkodzi na przeszkodzie by miesa nie jesc chociaz
ja do tego namawiac nikogo nie bede bo mieska fanem sam jestem :-)

--
http://prawdziwejedzenie.blogspot.com

40. Data: 2017-08-25 16:50:43

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:
> Ale my tu mamy filozofię polską i kuchnie polską.

Filozofia indyjska jest mądrzejsza niż polska. Kuchnia indyjska jest
zdrowsza niż polska.

żywność a charakter
Re: FREE CLASSIFIEDS
Smaki