nie jedzcie mięsa

71. Data: 2019-04-15 20:44:49

Temat: Re: nie jedzcie mięsa
Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2017 16:35, Animka pisze:
> [...]
oori-Chicken77630.shtml

>>> 2 średnie pokrojone w plasterki czerwone cebule
>>> 2 zielone papryczki chili, posiekane
>>> 4 ząbki czosnku, posiekane
>>> 1 łyżeczka mielonego lub drobno posiekanego świeżego imbiru
>>> 1/4 szklanki oliwy z oliwek
>>> 1/4 szklanki czerwonego octu winnego
>>> 3/4 łyżeczki mielonej kolendry

Lubicie kurczaki? To poczytajcie: https://frankenkurczak.pl/

---
Avast.

72. Data: 2019-04-15 20:45:06

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> 1/4 szklanki czerwonego octu winnego
>>> 3/4 łyżeczki mielonej kolendry

> Albo piekę w piekarniku bez podsmażania.

żywność a charakter
Re: FREE CLASSIFIEDS
Smaki
Upał.