nie jedzcie mięsa

61. Data: 2017-08-29 19:40:26

Temat: Re: nie jedzcie mięsa
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 18:53:17 UTC+2 użytkownik t...@g...com
napisał:

> Dziękuję Stefanie. Bardzo zachęcający skład. Przetestuję wersję Animki z tą
przyprawą.

> Glutasól prostuje zwoje mózgowe. XL -> Zaskocz mnie. Czekam jak zwykle na komentarz
...))

Ludzie nie potrafią SAMODZIELNIE komponować POJEDYNCZYCH przypraw, jak widzę. To już
klęska.

62. Data: 2017-08-29 20:43:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-29 o 18:20, t...@g...com pisze:
> Co wchodzi w skład owej przyprawy którą stosujesz ?
> Czy można to czymś zastąpić ?

Jak będziesz w sklepie to weż do ręki taką przyprawę i przeczytaj sobie.
Oczy mnie bolą i nie chcę nadwyrężać sobie wzroku czytając i przepisując
ten skład.
To się nazywa Przyprawa do kurczaka lub Kurczak złocisty.

Teraz znalazłam w internecie, ale w smaku tych składników nie wyczuwam.
Posypuję jeszcze papryką.
Nie cierpię czosnku, ale jeśli jest to na szczęście go nie czuję.

http://www.rajsmakosza.pl/przyprawa-do-kurczaka-30g-
p-538.html

--
animka

63. Data: 2017-08-30 04:08:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> człowiek=Bóg

Zapętliłeś się w tzw. kozi róg.

Jeśli człowiek=Bóg, to po co takie wymyślanie wielkich słów?

Przepiszmy zatem to co napisałeś:
"Zwierzęta cierpią, rośliny nie, dlatego Bóg zezwala na jedzenie roślin
a zwierząt nie."

według swojego słownika "człowiek=Bóg":

"Zwierzęta cierpią, rośliny nie, dlatego człowiek zezwala na jedzenie roślin
a zwierząt nie."

Jaki to ma sens? Żaden. Bzdura. Bełkot bez większego sensu.

64. Data: 2017-08-30 04:09:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeden Bóg.

Jest 7 miliardów bogów, sam napisałeś że człowiek = Bóg.
A na Ziemi obecnie żyje 7 miliardów ludzi...

65. Data: 2017-09-02 21:12:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

I TYLKO JEDEN PSZEMOL!

?

66. Data: 2017-09-03 18:54:33

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> roślin a zwierząt nie."
>
> Jaki to ma sens? Żaden. Bzdura. Bełkot bez większego sensu.

Chodziło mi o to że mówienie że Sai Baba nie jest bogiem jest bez sensu, bo
bogiem jest każdy człowiek. Patrz: adwajta wedanta.

67. Data: 2017-09-03 23:36:24

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 18:54, Jivanmukta pisze:

> Chodziło mi o to że mówienie że Sai Baba nie jest bogiem jest bez sensu, bo
> bogiem jest każdy człowiek.

Tak, szczególnie esbek albo Wałęsa.

--
animka

68. Data: 2017-09-06 05:34:20

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Tak, szczególnie esbek albo Wałęsa.

Hitler też był bogiem, tylko trzeba mieć odwagę to powiedzieć.

69. Data: 2017-09-07 02:20:26

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-06 o 05:34, Jivanmukta pisze:

> Hitler też był bogiem, tylko trzeba mieć odwagę to powiedzieć.
Horror normalnie siejesz.

--
animka

70. Data: 2017-09-09 00:34:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:
> Hitler też był bogiem, tylko trzeba mieć odwagę to powiedzieć.

BYŁ bogiem - paru milionów popieprzeńców.
Plus jeszcze jednego, jak widzę.

PS. A co się temu misiu stało, że bogiem być przestał? LOL

--
XL

żywność a charakter
Re: FREE CLASSIFIEDS