Re: nie kochac to ulga.

From: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nie kochac to ulga.
Date: Thu, 30 Nov 2000 08:17:59 +0200

Pewnego dnia Mateusz Szczap na pl.sci.psychologia napisal:

>Kazdy czasami sie zakochuje, pewnie zdarzylo sie Wam to nie raz, mnie
>takze.

Raz. Jeden raz przez wiele lat. I Byl przystania na wzburzonym oceanie
zycia, Byl usmiechem , w ktory wierzylam, Byl ramionami, w ktorych tonelam z
radosacia...

>To mile.

To... nie ma takiego slowa

>Gdy jednak cos sie nie udaje czlowiekowi nie jest latwo,

Zyjesz i cie nie ma, oddychasz juz inaczej. Kazdy oddech to walka ze soba.

>ale nie wiem czy zauwazyliscie, ze po jakims juz czasie czuje sie wielka
>ulge, ze sie juz nie kocha, albo nie zobaczy nigdy tej osoby.

Nie kocha... slyszalam te slowa... okrutne slowa... Czy poczul ulge... ale
mnie widzi...

>To pomaga.

Mnie zabija, powoli zabija... jak jad sie saczy do serce, a jak walcze...

>W tym sensie cudownym jest juz nie kochac, gdy juz kochac nie mozna.

Mozna, bardzo mozna, ale nie mozna bo juz nie chce, bo juz nie potrzebne to
uczucie..

>Czy zdarzylo sie Wam czuc podobna ulge? Ulge wolnosci emocjonalnej?

Glowa w sciane... dlonia w konar drzewa... krzykiem w niebo... i nadal
nie...

Nie bron sie przed emocjami one Cie wzmocnia.