Re: 'nie kocham swojego dziecka'

From: krys <w...@n...pl>
Date: Wed, 31 Dec 2014 08:33:44 +0100
Subject: Re: 'nie kocham swojego dziecka'
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<m7rqls$5hn$1@news.icm.edu.pl>
<54a18b01$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
<m7rs7h$666$1@news.icm.edu.pl>
<54a19649$0$2645$65785112@news.neostrada.pl>
<m7s2i5$mf2$1@news.icm.edu.pl>

FEniks wrote:

> Osobiście obstawiałabym to ostatnie, skoro ogólnie uznał ją za
> "wyśmienitego rodzica."

Nie wykluczam. Chociaż uważam, że jak ktoś pisze coś tak mocnego na
publicznym forum, to ma ku temu mocne podstawy.

> No ale to tutaj rozmawiamy, także o uczuciach, więc odniosłam się do
> Twojego "kwestionowania czyichś uczuć".

Moje "kwestionowanie" wynikło z całości dyskusji, z której przebijało się
stwierdzenie "co też ta kobieta gada, przecież matka nie może nie kochać
dziecka!"

> Nie twierdzę, że ma się TUTAJ kogoś terapeutyzować, ale że może być taka
> konieczność (albo potrzeba choćby zwykłej rozmowy) np. w przypadku
> kobiet z artykułów.

Mam wrażenie, że one już są na dobrej drodze, bo potrafiły zdiagnozować
problem. A skoro tak, to będą szukały rozwiazania.