nie ma jak poniedziałek

1. Data: 2002-10-21 10:14:33

Temat: nie ma jak poniedziałek
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i pusta lodówka po weekendzie. Czy u was tak samo?
macie jakiś pomysł na szybki obiad ( i nie drogi) na dziś - pracuję do 17 i
jak wyjdę z pracy to umrę już z głodu ;))) - pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2002-10-21 10:42:45

Temat: Re: nie ma jak poniedziałek
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Oct 2002 13:14:33 +0300, "sMOCZYCA" <a...@w...pl>
wrote:

>i pusta lodówka po weekendzie. Czy u was tak samo?
>macie jakiś pomysł na szybki obiad ( i nie drogi) na dziś - pracuję do 17 i
>jak wyjdę z pracy to umrę już z głodu ;))) - pozdrawiam serdecznie

makaron ma? zolty ser ma? czosnek ma? olej/oliwe? jam ma to ma
obiad. zrobic wszystko w stsownej kolejnosci -> oliwe/olej
wymieszac ze zdruzgotanym czosnkeim w ilosciach na max do
przyjecia.
dla wzbogacienia dania mozna dodac rozbeltane jajo jak tylko
odcedzi sei makaron a przed polaniem i posypaniem.

mona tez zrobic omlet, z tym co sie ma w lodowce, albo jakas
jarzyna co sie czai w zamrazarce

Trys - a ja dzis mam mniejsza polowe pieczonego kurczaka, pojdzie
w sos, zeby objetosciowo wystarczylo ;)) klopsiki z soboty
dokonczylam w formie kanapki na cieplo:)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-21 11:20:34

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Oct 2002 13:14:33 +0300 I had a dream that sMOCZYCA <a...@w...pl>
wrote:
>i pusta lodówka po weekendzie. Czy u was tak samo?
>macie jakiś pomysł na szybki obiad ( i nie drogi) na dziś - pracuję do 17 i
>jak wyjdę z pracy to umrę już z głodu ;))) - pozdrawiam serdecznie

Wiem, że to pewnie było masę razy, ale tani, szybki i pożywny obiad:
Kawałek dowolnej kiełbasy pokroić w kostkę i dać do gara.
Parę ziemniaków obrać, pokroić w kostkę i dać do gara.
Cebulę i kilka ząbków czosnku obrać i dać do gara.
Zalać wodą i gotować. Opcjonalnie pieprz, zielę angielskie, listek itd.
Jak się ugotuje wlać tam żurek kupny z torebki lub butelki oraz
dać tam troszku śmietany.

Ja się tym mogę zajadać bez umiaru. Jak komuś nie smakuje, niech
dorosołkuje. Aha, ugotowaną cebulę się wyrzuca.
Wersja "a'la stan wojenny" jest bez kiełbasy, cebuli i czonsku".
Dla odchudzających się śmietanę można zastąpić jogurtem naturalnym.

itd itd itd...

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-10-21 11:55:54

Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie była podobna sytuacja, ale sobie poradziłam tak:
ugotowałam 3 torebki ryżu ( na trzy osoby), obrałam 5 dużych jabłek i
starłam na tarce o grubych oczkach, wymieszałam je a cukrem waniliowym i
cynamonem.
I zrobiłam ryż zapiekany z jabłkami, na posmarowane naczynie tłuszczem
rozłożyłam torebkę ugotowanego ryżu, warstwę jabłek, warstwę ryżu i jeszcze
raz warstwę jabłek i pokryłam to ryżem. Wrzuciłam do piekarnika na ok 40 do
50 minut i się piecze....Jak trochę ostygnie można to podawać z cukrem i
śmietaną....pycha...
Pozdrowionka
Busia

1. Data: 2002-10-21 12:06:32

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Oct 2002 13:55:54 +0200 I had a dream that Busia <b...@t...pl> wrote:
> [...]
>50 minut i się piecze....Jak trochę ostygnie można to podawać z cukrem i

Owszem dobre, tylko głodny facet sobie tym nie poje :(

1. Data: 2002-10-21 12:31:18

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurde moj maz w piatek to samo powiedzial jak dostal to na talerzu - na
predce robilam tunczyka...

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-21 12:33:00

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sMOCZYCA wrote:
> i pusta lodówka po weekendzie. Czy u was tak samo?

Identycznie.
Dlatego robię dzisiaj placki ziemniaczane. Mam jeszcze w zamrażarce
jakiś sosik pomidorowy, co by danie było bardziej wartościowe ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-21 13:05:32

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do 17 i
> jak wyjdę z pracy to umrę już z głodu ;))) - pozdrawiam serdecznie

"Bo to było panie myśleć" - ja tam (obecnie słomiany wdowiec) gotuję w
niedzielę dania które odgrzewając jeść można co najmniej do piątku.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-10-21 13:14:56

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

{pisz pod cytatami i tnij co nie potrzebne}

>50 minut i się piecze....Jak trochę ostygnie można to podawać z
cukrem i
> śmietaną....pycha...

Pycha pychą a 15 minut później "Coś by się zjadło konkretnego"
przecież takie coś to tylko pobudza apetyt.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-10-21 13:41:10

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> i pusta lodówka po weekendzie. Czy u was tak samo?
> macie jakiś pomysł na szybki obiad ( i nie drogi) na dziś - pracuję do 17 i
> jak wyjdę z pracy to umrę już z głodu ;))) - pozdrawiam serdecznie

Ja w takich razach robie przewaznie makaron z boczkiem i twarogiem - a mojemu
mezowi jakos sie to danie nie nudzi :).
Moga byc tez ziemniaczki + jajka sadzone + pomidory z cebulka i smietana.
Szybkie i smaczne.
Pozdrawiam,
AniaR

rokitnik, jak zbierac i co z nim robic