Re: nie potrafie sie skupic...

From: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nie potrafie sie skupic...
Date: Mon, 18 Apr 2005 00:07:04 +0200

bg wrote:
> Tak jest zreszta z wiekszoscia mojej nauki, szczegolnie
> jesli przedmiot jest nudny i trudny jednoczesnie.
> Zupelnie inaczej jest z rzeczami ktore mnei interesuja, nad stronka
> internetowa ktora tworze moge siedziec i 6 godzin prawie bez przerwy gdy mam
> wene.

heh mam to samo (i tez www robie :D)
znalazlem tez recepte na prace. jezeli musze cos napisac, cos czego nie
lubie, to najpierw znajduje punkt ktory mnie w tym zainteresuje (nawet
jezeli sa to pierdoly). po prostu wychodze z zalozenia, ze zeby cos
krytykowac, najpierw musze to poznac (na zasadzie: lubisz flaczki? nie.
a jadles? nie.)
a potem biore komputer i ide do knajpki. jak potrzebuje jakies materialy
to sciagam je wczesniej, jak musze cos konkretnego sprawdzic, to wchodze
na chwile na siec przez gprs (no, na rynku w krakowie jest wifi za
darmo). podobnie jest gdy robie cos co lubie...

> Nie za bardzo wiem czy chodzi tu o koncentracje, czy moze motywacje?

predzej to drugie, skoro potrafisz sie skupic gdy chcesz... chciec
znaczy moc ;)

> Zastanawialem sie czy mozna cos takiego rozwiazac farmakologicznie, jakies
> leki wspomagajace nauke?

mi magnez i witaminki pomagaja. + kawa i cola do saczenia...

> Dziekuje z gory za wszystkie glosy, zwlaszcza od ludzi ktorzy znaja tego
> typu problemy.

psychologiem nie jestem, ale moze w/w Ci pomoze.

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....