Re: nie tylko pieprz i sol - skleroza

1. Data: 2000-09-07 19:01:16

Temat: Re: nie tylko pieprz i sol - skleroza
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Skleroza jednak - przypomnialo mi sie, ze warto by bylo przepytac na
okolicznosc asafedity jakiegos wyznawce Hare Krishna - jedyne potrawy z
dodatkiem tej przyprawy jadlam wlasnie u ludzi prowadzacych Food for Life
(zdaje sie, ze tak sie ta akcja nazywa). Gdzies mialam ich mala ksiazeczke
kucharska i ile pamietam byly tam dania z dodatkiem asafedity - jak ja
wygrzebie to postaram sie cos wklepac .
Herbatka

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl