nie uroda a moda

1. Data: 2004-11-30 11:04:27

Temat: Re: nie uroda a moda
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??

Niedroga plastikowa tandeta.

BA

1. Data: 2004-11-30 11:10:25

Temat: nie uroda a moda
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam z ciekawoci (pozwalam sobie na to, bo widze ze pytania dotycza nie
tylko kosmetykow)

Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
Prosze o opinie...

1. Data: 2004-11-30 11:22:52

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

najwygodniejsze buty jakie miałam byly wlasnie z deichamna ,pozatym duzy
wybór w niskich cenach ,swietne dla tych co z mała kasa lubia miec duzo
butów.
p.

1. Data: 2004-11-30 12:04:13

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna <b...@o...pl> napisał(a):
> Niedroga plastikowa tandeta.

a jaki tam jest mniej więcej zakres cen? nie mają nic ze skóry?

1. Data: 2004-11-30 12:11:13

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał/a w news:cohnjt$ouh$1@inews.gazeta.pl:

> a jaki tam jest mniej więcej zakres cen? nie mają nic ze skóry?

Ok. 80zł pojawia się najczęściej w ichniej gazetce reklamowej, którą
notorycznie znajduję w drzwiach.

W samym sklepie byłam raz. Z jakością ich obuwie ma niewiele
wspólnego, a słysząc i czytając (także w necie) wspomnienia osób,
które chciały złożyć reklamacje ("bo buty po tygodniu się rozpadły")
i sposób, w jaki klienci zostali potraktowani przez obsługę,
utwierdziłam się w przekonaniu, że tę firmę należy obchodzić szerokim
łukiem.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-30 12:25:53

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

Według mnie, są trochę kiczowate. Co do jakości to się nie wypowiadam, ale
jest podobno dobra.

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-11-30 13:09:33

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> a jaki tam jest mniej więcej zakres cen? nie mają nic ze skóry?

Tak ponizej 100 zl, mysle, cos ponizej 50 tez sie pewnie da na
promocji znalezc, ale uwazam, ze nie warto. Raz, ze stylistyka
jest taka, hmm, srednio w moim guscie, czuby, klejnoty i fredzle
(albo trampki na szpilce na przyklad), dwa, ze jakosc naprawde
nieciekawa, nawet jak cos jest niby ze skory, to z tej skory
faktycznie jest tylko wierzch, ale juz wewnetrzna warstwa i wkladka
sa z plastiku, trzy, ze po prostu niewygodne. Nie jestem jakas
fanatyczka butow wylacznie markowych i z naturalnych materialow,
ale tamto jest naprawde kiepskie, rozkleja sie etc. A poniekad wiem,
co mowie, bo mialam stamtad 3 pary, sandaly i dwie pary pantofli na
obcasie.

Jesli ktos szuka butow "niskobudzetowych" to lepsze znajdzie
moim zdaniem w tych sklepach z szaro-czarno-pomaranczowym
logo (CCC? jakos tak).

Aha. To obserwacja z niemieckiego Deichmanna, ale chyba polski
nie rozni sie zbytnio - z meskimi butami jest jakby lepiej,
znaczy wybor takich nieodstraszajacych uroda jakby wiekszy,
i chyba cos porzadniejszego latwiej trafic.

BA

1. Data: 2004-11-30 13:53:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki tam jest mniej więcej zakres cen? nie mają nic ze skóry?

od 50 w góre za 200 ze skóry tez sa ,taki przekrój ,styl rózny podobnie jak
w każdym sklepie ,wole deichmana niz ccc gdzie lasocki (niby firma)wystawia
swoje obrzydliwki za 200 zł.
deichamn skle z butami jak kazdy inny, jakosciowo jak wszędzie moze sie
zdarzyc w kazdym sklepie ,mnie buty po tygodniu rozeszły sie a były od
baty.lubie ryłko chociaz w sezonie zimowym na reklamie buty wygladaja 100
razy lepiej niz w sklepie a ceny grrr.
p.

1. Data: 2004-11-30 14:00:08

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

Jak dla mnie to tandeta, droga tandeta. Droga, bo wydać ponad 100 zł na
buty, które posłużą ci może z tydzień zanim się rozlecą to chyba "lekka"
przesada. Poza tym nic mnie tak nie ubawiło jak ich niegdysiejsza reklama
bodajże półbutów męskich (cena właśnie niewiele ponad 100 zł):

"wygodne jak rękawiczki w całości ze skóry"

(nie zgubiłam przecinka, gdyby ktoś miał wątpliwości ;)

Ech.. :)

Pzdr. PSO*

1. Data: 2004-11-30 14:05:43

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> Pytam z ciekawoci (pozwalam sobie na to, bo widze ze pytania dotycza nie
> tylko kosmetykow)
>
> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

Zalezy, jakie. Jest wiele linii. Jak dla mnie plus to "odjechana"
stylistyka przy niskiej cenie w linii Graceland - mozna kupic zwariowane
buty na jedno wyjscie. Mialam kiedys tez buty pseudo-trekkingowe z serii
Landrover, chwalilam sobie, sandaly tez maja niezle. "Przecietne" buty
wychodza gorzej - trudno znalezc cos spokojnego i eleganckiego
jednoczesnie. Jakosc przecietna. Najwieksza zaleta to to, ze wszystko do
41, 42 rozmiaru :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Czy jest w Krakowie "mark & spencer"?
STYLISTA Warszawa
witaminki
gdzie fryzjer warszawa (ale trochę nietypowo)
o podróbkach perfum i pytajacych wkolko o to samo