nie uroda a moda

1. Data: 2004-11-30 14:06:48

Temat: Re: nie uroda a moda
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cohtt0$8s7$1@news.dialog.net.pl...
> wole deichmana niz ccc gdzie lasocki (niby firma)wystawia swoje
> obrzydliwki za 200 zł.

Moim zdaniem, to Lasocki i Deichman niewiele się od siebie różnią. Te buty
wyglądają tak tandetnie i kiczowato, że nawet nie jestem w stanie sobie
wyobrazić, iż mogą kosztować 200 zł!

> lubie ryłko chociaz w sezonie zimowym na reklamie buty wygladaja > 100
> razy lepiej niz w sklepie a ceny grrr.
> p.

Ryłko ma czasem dziwne wzory, i ceny imho nie zawsze adekwatne do jakości.
Niedawno kupowałam buty w BUT-S i jestem zadowolona. Cena umiarkowana i
krój też w moim guście.

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-11-30 14:19:25

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

PSO wrote:

> Jak dla mnie to tandeta, droga tandeta. Droga, bo wydać ponad 100 zł na
> buty, które posłużą ci może z tydzień zanim się rozlecą to chyba "lekka"
> przesada.

W zeszłą jesień pół Wrocławia przeszukałam za welurowymi brązowymi
kozaczkami na obcasie i dopiero w Deichmanie znalazłam takie, które mi
odpowiadały, za 140 zł. Zima była łagodna, więc kozaczki, które w
założeniu miały być jesienne, stały się jesienno-zimowo-wiosennymi,
latałam w nich codziennie, i w tym roku od końca października znów w
nich latam -- nie mają śladu zużycia, nie mówiąc o rozleceniu się. Są
przewygodne, ładne i solidnie wykonane. Latem kupiłam sobie jeszcze dwie
pary sandałków w Deichmanie, też po jakichś śmiesznych cenach, i obie
pary po całosezonowym użytkowaniu spoczęły w szafie, w stanie bardzo
dobrym.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-11-30 14:24:59

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Karolina \"duszołap\" Matuszewska"" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:cohvod$q40$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Są przewygodne, ładne i solidnie wykonane.

Akurat to, czy buty z Deichmana są ładne to kwestia gustu. Niektórym
podobają się maluchy z przyciemnionymi i szybami, a dla innych to tandeta.
:> Myślę, że podobnie sprawa wygląda z Deichmanem, co bynajmniej nie
znaczy, że dobrze szukając nie znajdzie się tam jakichś "perełek".

> Latem kupiłam sobie jeszcze dwie pary sandałków w Deichmanie, też po
> jakichś śmiesznych cenach, i > obie pary po całosezonowym użytkowaniu
> spoczęły w szafie, w stanie bardzo dobrym.

Ja raz kupiłam sobie sandałki i też mi się nie rozpadły, ale za to szybko
znudziły. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-11-30 14:50:28

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:
> Pytam z ciekawoci (pozwalam sobie na to, bo widze ze pytania dotycza nie
> tylko kosmetykow)
>
> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

sa raczej brzydkie, dosc tandetne
a jak cos sie nadaje do kupienia i jest lepiej wykonane to ma
nieadekwatnie wysoka cene...

--
*****
So, this is goodbye

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-11-30 15:12:42

Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Pytam z ciekawoci (pozwalam sobie na to, bo widze ze pytania dotycza nie
> tylko kosmetykow)
>
> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

Ja skróce do formy plusów i minusów swoje obserwacje i doświadczenia:
+ dość duży wybór
+ dużo skrajnych rozmiarów do 42
+ duże obniżki
+ łatwa reklamacja
+ niezła obsługa
- ceny niezawsze adekwatne do jakości
- dużo butów nie ze skóry, niewykończonych dobrze
- masówka jeśli chodzi o modę
- większe rozmiary często są na wysokim obcasie co dla mnie to pomyłka

to tyle, pozdrowionka

1. Data: 2004-11-30 15:22:14

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Ryłko ma czasem dziwne wzory, i ceny imho nie zawsze adekwatne do
> jakości.

Dla mnie Rylko jest nie do pobicia jesli chodzi o wygode. Mam od nich
szpilki i sandaly na wysokim obcasie i _da_ sie w nich chodzic
i tanczyc, a nie tylko ladnie wygladac. To prawda, kosztowaly
chyba dwa czy trzy razy tyle, ile podobne w Deichmannie czy innym
"srednio-niskopolkowym" sklepie, ale uwazam, ze bardzo warto bylo.

A dziwne wzory chyba kazda firma ma, bo moda buciana obecnie
jakas dziwna ;)

BA

1. Data: 2004-11-30 15:44:57

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> Co sadzicie o butach z Deichmann-a??
> Prosze o opinie...

Fajne kapcie maja. :))

D. (czy kapcie to tez buty ?)
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-11-30 15:45:24

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>Niedawno kupowałam buty w BUT-S i jestem >zadowolona. Cena umiarkowana i
>krój też w moim guście.

BUT S jest wygodny? Skora z ktorej jest wykonany moglaby sluzyc jako maska
samochodu! Jest tak sztywna i twarda ze az nie wygodna. Jakis rok temu gdy
kupowalam te buty mialam nadzieje ze sie to zmieni... niestety nic z tego.
Po sezonie letnim buty choc rozchodzone ocieraja jak nowe, a juz tak nie
wygladaja..

Jesli chodzi o moja opinie na temat butow deichmann, genialne jesli chcemy
isc na impreze w nowych butach ktore nadaja sie do danej kreacji a na
codzien bysmy ich nie zalozyly. Sa tanie, mozna wsadzic na dno szafy. Jesli
chodzi o szpilki (moze akurat ja tak dobrze trafilam) jeszcze nigdy na TAK
DOSKONALE wywazone nie trafilam (w koncu zaczelam na imprezy chodzic w
szpilach) jak te z deichmanna

Pozdrawiam... K.

Duszolap, zajrzyj do dominikanskiej i napisz mi co sadzisz o tych nowych
botkach na koturnie, z zamszu (wygladaja troszke jak mokasyny w czub).
Chodzi sie w nich jak w papciach!:-)

1. Data: 2004-11-30 19:32:49

Od: "Zazula" <z...@W...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie mialam okazji kupowac u nich, ale polbuty [ja je nazywam do golfa:)]
Graceland kupilam 5 lat temu, chodzi od wiosny do jesieni i dopiero teraz
cos popekala pseudoskora w miejscy zginania. Natomiast kupuje w CCC.
Oczywiscie jak cos upatrze - albo jest to dobrze wykonane i trwale [max.
wydalam 150 zl] albo ladne i tanie np za 30 zl i zakladam ze przetrwa jedno
lato [ta teoria nie wypalila, buty czesto trzymaja sie jak nowe kilka
sezonow]. Generalnie w takich sklepach bedzie masowka, czesto o dziwnych
ksztaltach i kolorach, ale zawsze mozna cos znalezc dla siebie.

Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2004-11-30 19:51:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> BUT S jest wygodny? Skora z ktorej jest wykonany moglaby sluzyc > jako
> maska samochodu!

A gdzie ja pisałam o wygodzie, bo jakoś znaleźć nie mogę? Akurat jeśli o
mnie chodzi, to wygoda w butach jest najmniej ważna. Dla wygody to sobie
kupuję addidasy i mam wygodnie. Inne buty muszą przede wszystkim dobrze się
prezentować i trafiać w mój gust. Natomiast to porównanie z maską samochodu
jest imho mocno przesadzone. Albo ja kupowałam jakieś "wyjątkowe" pary,
albo Twoje autko ma niesamowicie miękką maskę. :>

> Jesli chodzi o moja opinie na temat butow deichmann, genialne
> jesli chcemy isc na impreze w nowych butach ktore nadaja sie do > danej
> kreacji

Ja bym takiej tandety nie brała na imprezę. :/

Ligeia

--
[...]

Czy jest w Krakowie "mark & spencer"?
STYLISTA Warszawa
witaminki
gdzie fryzjer warszawa (ale trochę nietypowo)
o podróbkach perfum i pytajacych wkolko o to samo