niebieska trawa?

61. Data: 2007-12-18 20:26:15

Temat: Re: niebieska trawa?
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Dec 2007 18:16:37 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> I przy okazji dodam kawałek o Imperacie. U mnie w ogrodzie rosła na szalenie
> suchym miejscu - prawie że na skraju starych świerków. Szmaragdowość
> rewelacyjna.

U mnie rośnie jakieś 80 cm od wiekowego bzu, lekko to ona tam nie ma;)

Pozdrawiam,
Marta

62. Data: 2007-12-18 20:28:12

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:015d01c841a5$38ae1080$0100a8c0@TATAG Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):
> [...]
Hejka. No dobra to dla ułatwienia zadam Ci pytanie. :-) Ile jest
milimetrów w metrze?
Pozdrawiam egzaminująco Ja...cki

63. Data: 2007-12-18 20:32:08

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Dec 2007 17:26:15 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]

W Anglii widziałam gigantyczne egzemplarze wysokości najmniej 2,5 m z
powiewającymi kwiatostanami - rzucało się w oczy, początek kwietnia to był
i nie wyglądały jakby ktokolwiek je przycinał na zimę;)

Pozdrawiam,
Marta

64. Data: 2007-12-18 20:34:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> Trawa pampasowa w gruncie pod namiocikiem

"W gruncie pod namiocikiem" to nie jest "w gruncie".
Tak samo jak nasypiesz gruntu do doniczki, która stoi w domu.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

65. Data: 2007-12-18 20:56:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> U mnie rośnie jakieś 80 cm od wiekowego bzu, lekko to ona tam nie ma;)

U mnie też nie ma lekko i śledząc dyskusję zaczynam się zastanawiać,
kiedy powinna się wybarwiać. Była pięknie
czerwona ale to już był koniec lata. Nie powinna wcześniej ?

Pozdrawiam, Barbara

66. Data: 2007-12-18 20:56:36

Temat: Re: Podsumowanie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

67. Data: 2007-12-18 20:59:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to okolo litra ma m.kw
> :)

Hejka. No dobra to dla ułatwienia zadam Ci pytanie. :-) Ile jest
teraz zalapalem , ze nie zalapales o co mi chodzilo
ale sam sprawdz sume rocznych opadow na Pampie
:)
jest to rzad o ktorym pisalem poprzednio 8 do 10 m rocznie
:)

68. Data: 2007-12-18 21:17:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Dec 2007 17:26:15 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

nie sa to coprawda fotka kwitnacych bo z poczatku sierpnia
ale ponad 2 metry to u mnie te w donicach tez osiagaja
nawet w takich 20l doniczuszkach
http://trawki.pl/images/trawy/pampasowa_duza.jpg
:)
sadzonka nazwana jest duza ale nie jest to moja najwieksza z donic z
pamapasowymi
:)
jest to robocza fotka
ktora wysylalem komus kto szukal duzych sadzonek wysokich do jakiejs
reklamowki

:)

69. Data: 2007-12-18 21:19:58

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:024201c841b8$e5aeb880$0100a8c0@TATAG Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> ale sam sprawdz sume rocznych opadow na Pampie
> :)
> jest to rzad o ktorym pisalem poprzednio 8 do 10 m rocznie

Hejka. Skoro nie odpowiedziałeś na moje pytanie to rozumiem, że dalej
nie wiesz ile jest milimetrów w metrze. Pampa jest w Argentynie a nie w
tropikach. Największe opady w Argentynie są w pasie nadmorskim i wynoszą
średnio w roku 1000 mm. W miarę posuwania się w głąb lądu ilość opadów
maleje.
Pozdrawiam klimatycznie Ja...cki
PS 1m = 1000 mm = 1000 l/m2. :-)

70. Data: 2007-12-18 21:22:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:023701c841b8$6e875550$0100a8c0@TATAG Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :)))))))
> ja moge kontynuowac
> byla mowa dopiero wspomniane o Festucach
> Miscanthusach i Pennisetum'ach ( jak to sie odmienia?)
> :)

Hejka. Tylko krowy i barany nie mogą żyć bez trawy. ;-)
Pozdrawiam przeżuwająco Ja...cki

JALOWIEC
Tajemniczy ogród
Sokoczogonki -jak usunąć z kwiatów doniczkowych
W Anglii
daaawno mnie nie było