Ciekawa strona internetowa

1. Data: 2007-12-17 20:16:48

Temat: Ciekawa strona internetowa
Od: "Łukasz W." <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.

W ostatnim czasie postanowiłem tworzyć stronę internetową na temat ciekawych
drzew i krzewów w Polsce. Strona byćmoze nie jest najwyższej jakości no ale
liczy się wnętrze. Jak na razie jest tylko kilka zakłądek, głównie o Araucaria
araucana w Polsce,Cedrach w Polsce oraz oznaczaniu cedrów. Wkrótce - tzn. po
świętach zamierzam opisac ciekawe okazy cyprysów w Pomorskich ogrodach.
Serdecznie zapraszam na http://www.interestingplants.republika.pl/

Pozdrowienia

Łukasz

2. Data: 2007-12-17 20:41:23

Temat: Re: Ciekawa strona internetowa
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz W. wrote:

> [...]
> świętach zamierzam opisac ciekawe okazy cyprysów w Pomorskich ogrodach.

Co to są według Ciebie ciekawe drzewa i krzewy?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2007-12-17 20:47:13

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Co to są według Ciebie ciekawe drzewa i krzewy?

wg mnie to takie które są w Polsce rzadko spotykane i ogólnie jest opinia że
nie mogą być uprawiane, a ciekawe również ze względu na ich obecny zasięg na
ziemi (wiele endemitów), oraz takie które są interesujące ze względu na swoją
budowe itp, drzewa które są bardzo stare, a są jednocześnie rzadkimi gatunkami
w Polsce, te które mają interesujaće kwiaty bądź też kwiatostaty olbo ciekawą
historię odkrycia i uprawy np. Franklinia itp itd. etc. . . . .
Łukasz

4. Data: 2007-12-17 23:11:14

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz W." <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich serdecznie.

Jeśli na stronie tytułowej masz takie "kffffiatki":
..."Ostatecznie ma ogród w którym uprawiam",
..."zaczęłem się ostatnio specjalizować" to dalej nie idę.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2007-12-18 06:37:11

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

na takie małe błedy prosze nie zwracać uwagi. w tym rpogramie nie ma
podrekślania błedów a więc dokładnie nie poprawiam wszystkich. zresztą program
edytujący robi na niektórych polskich znakach dziwne "wigibasy" a więc nie
mogę ich wszędzie używać.
widzę że na tym forum bardzo wszyscy krytyczni. nie wiem czym to spowodowane
jest. strona jest amatorska i ma przedstawiać ciekawe okazy opisywanych
rodzajów i gatunków roślin.
mimo wszystko pozdrawiam

Łukasz

6. Data: 2007-12-18 07:03:07

Od: Leszek Wojtali <leszek@helukabel_tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz W. wrote:
> [...]
> świętach zamierzam opisac ciekawe okazy cyprysów w Pomorskich ogrodach.

Tak Trzymac - widac ze czlowiek z pasja wiec absolutnie jestem za tym by
wspierac
leszek

7. Data: 2007-12-18 08:14:08

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

strona jest amatorska i ma przedstawiać ciekawe okazy opisywanych
> rodzajów i gatunków roślin.

Czy rozmnożyłeś stewartię z nasion?Wszystko mi jedno, jak się ją pisze,
wiem o jakie zielsko chodzi.
Pozdrawiam.Mirzan

8. Data: 2007-12-18 10:20:55

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy rozmnożyłeś stewartię z nasion>

jeszcze jej nie rozmnożyłem. mam nasiona dwóch gatunków które aktualnie się
stratyfikują i będe gotowe do wysiania.

Łukasz

9. Data: 2007-12-18 22:13:29

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl pisze:
> [...]
> jest. strona jest amatorska i ma przedstawiać ciekawe okazy opisywanych

Ktoś kto kończy studia i zaczyna podyplomowe ...
A szkoda słów.
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-12-19 07:47:34

Od: "Krzysztof Hajduk" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Łukasz, nie przejmuj się tymi uwagami, wiek robi swoje i wielu "pierniczeje"
na starość, a niektórzy znacznie wcześniej, głównie teoretycy ogrodowi,
zamilowani w polskiej gramatyce. Rób swoje!
Pozdrawiam
Krzysztof z Białogardu - właściciel araucarii

niebieska trawa?
JALOWIEC
Tajemniczy ogród
Sokoczogonki -jak usunąć z kwiatów doniczkowych
W Anglii