niebieska trawa?

1. Data: 2007-12-17 13:28:35

Temat: niebieska trawa?
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej znalazłam w sprzedaży niebieską mrozodporną trawę:
http://www.allegro.pl/item285549517__niebieska_trawa
_przez_caly_rok_mrozoodporna.html
- nieststy nie podano żadnej nazwy, abym mogła przeczytać o tej roślinie.
ktoś ma pojęcie, czy to tak wygląda jak w ofercie, albo co to za odmiana?

2. Data: 2007-12-17 13:57:47

Temat: Re: niebieska trawa?
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fk5tnc$t5b$1@atlantis.news.tpi.pl yapann
<y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> - nieststy nie podano żadnej nazwy, abym mogła przeczytać o tej
> roślinie. ktoś ma pojęcie, czy to tak wygląda jak w ofercie, albo co

Hejka. Przecież jak byk jest napisane, że to Festuca glauca. Dokup sobie
Imperata cylindrica Red Baron i Ophiopogon planiscapus oraz Milium effusum,
to będziesz miała kolorowo pod nogami. :-)
Pozdrawiam polichromatycznie Ja...cki

3. Data: 2007-12-17 14:08:46

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Festuca glauca.
fakt - nie umiem czytać takich oczopląsających stron :)

4. Data: 2007-12-17 14:17:02

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ophiopogon planiscapus
czytasz mi w myślach - od początku Świata (dokładniej, od czasu, jak
zobaczyłam u Angoli :p ) zamierzałam posadzić 'Nigrescens' (czy są też inne
są różne 'ophiopogony planiscapusy'?)

5. Data: 2007-12-17 14:22:44

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak pisze, bo modna, lecz faktycznie to Corynephorus canescens.

6. Data: 2007-12-17 15:39:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tak pisze, bo modna, lecz faktycznie to Corynephorus canescens.
:)
choc osobiscie lubie Kostrzewy
ale przesada jest uwazanie ich za modne
:))))))
nastepna sensacja jestwidzenie na ktorys z tych fotek Corynephorus canescens
:PPP
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

7. Data: 2007-12-17 15:52:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> czytasz mi w myślach - od początku Świata (dokładniej, od czasu, jak
> zobaczyłam u Angoli :p ) zamierzałam posadzić 'Nigrescens' (czy są też
> [...]
google pokazuja jeszcze kilka innych Ophiopogonow planiscapus oprocz
Nigrescensa
np Arabicus, Black Dragon
:)

8. Data: 2007-12-17 15:56:54

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "?" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak pisze, bo modna, lecz faktycznie to Corynephorus canescens.
!o dzięki

ps:
gdzie kupować? (Nigrascens, Elijah Blue i Deschampsia caespitosa Northern
Lights... ) - znajduję tylko zagramaniczne

9. Data: 2007-12-17 16:27:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-12-17 16:35:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> [...]
> ktoś ma pojęcie, czy to tak wygląda jak w ofercie, albo co to za odmiana?

Oczywiście, że w naturze tak to nie wygląda, zdjęcia są podrasowane i
kradzione na dodatek przedstawiają różne gatunki traw. Jednym słowem
sprzedający to oszust, złodziej i nieuczciwy, bo sprzedawać rośliny w
środku zimy to lekka przesada.
Naprawdę wygląda to np tak
http://www.dobrepole.pl/pic/festuca_glauca_blue_sele
ct_1.0.jpg

Pozdrawiam
Kaśka

JALOWIEC
Tajemniczy ogród
Sokoczogonki -jak usunąć z kwiatów doniczkowych
W Anglii
daaawno mnie nie było