niebieska trawa?

71. Data: 2007-12-18 21:24:54

Temat: Re: niebieska trawa?
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Dec 2007 09:46:03 -0800, Magdalena Bassett napisał(a):

> Pan matematyk najwyrazniej nie wiedzial o tym, ze pieprz kruszony ma
> duzo intensywniejszy smak, niz pieprz mielony :)

Wiedział natomiast, że stosując metodę drugą o Politechnice czy AGH można
zapomnieć:)

Pozdrawiam,
Marta

72. Data: 2007-12-18 21:26:39

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Dec 2007 21:56:33 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> U mnie też nie ma lekko i śledząc dyskusję zaczynam się zastanawiać,
> kiedy powinna się wybarwiać. Była pięknie
> czerwona ale to już był koniec lata. Nie powinna wcześniej ?

Tego nie wiem, moja ma tylko końcówki lekko zaczerwienione - chyba gdzieś
tak od września? Ale pewności nie mam.

Pozdrawiam,
Marta

73. Data: 2007-12-18 21:27:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

74. Data: 2007-12-18 21:31:17

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> /............/ Dokup sobie
> Imperata cylindrica Red Baron i Ophiopogon planiscapus oraz Milium effusum,
> to będziesz miała kolorowo pod nogami. :-)

A jeśli ma być kolorowo przy niewielkim śniegu,
to np. Stipa tenuissima, Helicotrichon sempervirens, Carex buchananii.
Bo Festuca glauca i Corynephorus zasypane.
To są wrażenia z dnia dzisiejszego.

Pozdrawiam, Barbara

75. Data: 2007-12-18 21:32:24

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Wiedział natomiast, że stosując metodę drugą o Politechnice czy AGH można
> zapomnieć:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Dzis wlasnie tluklam tluczkiem w szmatce zawiniety stary chleb, zeby dac
ptakom. Przypomnnial mi sie przez te dyskusje powyzej moj "kuchenny
kamien", ktory uzywam do przyciskania malosolnych. Schwycilam, miotnelam
ten chleb i okruchy jak ta lala i satysfakcja :)

MB

76. Data: 2007-12-18 21:36:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> "W gruncie pod namiocikiem" to nie jest "w gruncie".
> Tak samo jak nasypiesz gruntu do doniczki, która stoi w domu.

Mam wrażenie iż jesteś "wodnikiem".
pozdr. Jerzy

77. Data: 2007-12-18 21:36:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwona ale to już był koniec lata. Nie powinna wcześniej ?
>
>Tego nie wiem, moja ma tylko końcówki lekko zaczerwienione - chyba gdzieś
:)
w sierpniu powinna miec juz wybarwione w calosci najstarsze liscie
:)
jesli mowa o Imperacie to wiecie
ze przycia sie ja wiosna tak na 10-15 cm nad ziemia
bo odradza sie sie ona rowniez z ubieglorocznych nadziemnych pedow
a nie tylko z podziemnych klaczy
:)
nigdy jeszcze sie nie zdarzylo u mnie aby kwitla
:(

78. Data: 2007-12-18 21:39:05

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Dec 2007 22:17:56 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> W Anglii widziałam gigantyczne egzemplarze wysokości najmniej 2,5 m z
> powiewającymi kwiatostanami - rzucało się w oczy, początek kwietnia to był
> i nie wyglądały jakby ktokolwiek je przycinał na zimę;)
> :)

> nie sa to coprawda fotka kwitnacych bo z poczatku sierpnia
> ale ponad 2 metry to u mnie te w donicach tez osiagaja
> nawet w takich 20l doniczuszkach

Doniczka to nie grunt, gubisz się.
Specjalnie zacytowałam całość:)

Pozdrawiam,