Re: nieco OT tlumaczenia kulinarne-lisce curry

1. Data: 2000-04-29 07:47:45

Temat: Re: nieco OT tlumaczenia kulinarne-lisce curry
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Izabela Sowula <i...@y...com>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 28 kwietnia 2000 22:11

> Oczywiscie zgadzam sie, ze swieze liscie curry sa najlepsze, ale suszone
tez
>mozna dostac w sklepach, gdzie mozesz kupic przyprawy do kuchni
poludniowych
>Indii-Tamil Nandu i Sri Lanki(w miejscach gdzie sa duze skupiska Tamilow).

sorry za zlosliwosc, ale w Poznaniu to mamy duze skupiska rumunskich
Cyganow a Tamilow raczej nie uswiadczysz. Ale jezeli te liscie faktycznie
gdzies w Polsce dostac mozna do odszczekuje do ksiezyca moje wredne zarzuty.

>Zgadzam sie i jesli jestescie zainteresowani, to moge wkrotce podac kilka
>sprawdzonych przepisow z naszej tamilsko-polskiej kuchni.
>
>Iza

Dawaj dziewczyno.... fenugrik juz czeka w paczuszcze :-)))
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/