niedowaga? jak przytyc?

1. Data: 2005-02-12 20:25:05

Temat: niedowaga? jak przytyc?
Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem raczej odwrotny do wszystkich, otoz chcialbym przytyc. Mam juz
prawie 22lata, wzrost 174cm i waze tylko 58kg. To chyba troche za malo? Nie
wiem czy mieszcze sie w normie, pewnie nie, w kazdym razie uwazam, ze jestem
chudy i wszyscy mi to wytykaja. Zawsze bylem chucherkiem ;) nigdy jednak sie
nie odchudzalem, nie mialem i nie mam zadnej anoreksji, bulimii, anemii itp.
Tak, wiem, cierpiacy na w/w choroby zazwyczaj tez mowia, ze nic im nie jest
;) Ja sie przyznam, ze po prostu nie lubie sie objadac. Nigdy nie jem tak
zeby sie czuc objedzony, zawsze raczej tak zeby zaspokoic glod, po prostu
nie jestem smakoszem. Co zrobic zeby przybrac na wadze, nie byc chudzielcem?
Objadac sie fastfoodami? Moze ktos poleci jakas stronke z dokladniejszym
opisem wymaganej diety? Jak szukam zawsze znajduje tylko takie o tym jak
schudnac albo o diecie optymalnej, a stwierdzenia w stylu "dieta bogata w
tluszcze" niewiele mi mowi.

medevacs aka starcom
//Otwierac! Koleda! Mamy nakaz!//

2. Data: 2005-02-12 20:57:23

Temat: Re: niedowaga? jak przytyc?
Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Odpowiem Ci na swoim przykladzie..W podstawowce tez walczylem zeby
przytyc,Moj nauczyciel of Wf-u powidzial zbym duzo cwiczyl.ale szczeze ?,to
nie dalo rezultatu chociaz ze sportem jestem za pan brat i cwicze
praktycznie non stop..rower ..siatkowka itp:) Jak ktos juz ma bardzo szybka
przemiane materii a Ty pewnie taka masz to nic nie zrobisz ..powinienes sie
cieszyc tym;-)) ja do tej pory nie umiem przytyc.. fakt faktem ze nie chodze
na zadne silownie bo to mnie nie interesuje ale mysle ze jesli przejdziesz
sie na silownie to instruktor zapewne dobierze Ci odpowiednie cwiczenia i
diete na przybranie masy skoro tak bardzo Ci na tym zalezy;-)) ja do tej
pory mam ok 17 kg niedowagi i nie przejmuje sie tym !!;-)) mam 181 wzrostu a
waze miedzy 65 a 67 kg i od lat utrzymuje sie na tym poziomie ;-)) ( mam 26
lat )

Pozdrawiam

jasper

3. Data: 2005-02-12 21:53:48

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam 182cm i 77kg wagi :D

--
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-02-12 22:54:30

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> napisał w
wiadomości news:culorv$t7v$1@opal.icpnet.pl...
> Mam problem raczej odwrotny do wszystkich, otoz chcialbym przytyc. Mam juz
> prawie 22lata, wzrost 174cm i waze tylko 58kg. To chyba troche za malo?
> Nie

obiadanie sie nic ci nie pomoze, bo po prostu obrosniesz tluszczem, a chyba
nie o to chodzi, pomoze ci tylko silownia + odpowiednia dieta na mase -
tylko
uwazaj bo to wciaga:P
--
gg

5. Data: 2005-02-13 00:09:07

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs aka starcom wrote:
> Co zrobic zeby przybrac na wadze, nie byc
> chudzielcem?

Zaopatrzyc sie w zone :) Zauwazylam, ze znajomi, bedacy wysokimi patykami,
po ozenku jakos sie zaokraglaja, ale sadze, ze jest to wziazane z
osiagnieciem pewnego wieku a nie talentem kulinarnym lubej :)

Zazula

6. Data: 2005-02-13 02:08:36

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam 184 i 68 kg, po wielu CIĘŻKICH próbach przytycia stwierdziłem że
stopień trudności jest podobny do żucenia palenia u nałogowca

skończyło się na tym że jem bardzo dużo, mam sporo tłuszczyku i nadal waże
tyle samo... i tak juz chyba pozostanie

7. Data: 2005-02-14 19:07:17

Od: "agulka" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj panowie i tak zaden nie przebije mnie - 174 wzrostu i 44 kg ;)
i nie wiem jak to sie dzieje ale mimo milosci do smazonych ziemniaczkow,
smazonej kielbaski, czekolad, chipsow itp i porcji posilkow 2 razy wiekszych
niz u normalnego czlowieka wskazowka na wadze sie nie rusza. ten typ tak ma
;)

8. Data: 2005-02-15 17:46:55

Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> waze miedzy 65 a 67 kg i od lat utrzymuje sie na tym poziomie ;-)) ( mam 26

Ile niedowagi? Jak Ci to wyszło? W sieci są różne takie strony sprawdzające czy
masz niedowagę czy nadwagę. Mieścisz się w dolnej granicy normy (czyli 0 kg
niedowagi), ewentualnie 1 kg za mało. Do optimum brakuje Ci pewnie nie więcej
niż kilka kg. Jakie 17?

Wojtek

9. Data: 2005-02-15 19:01:10

Od: AniaW <angiw@[nospam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

agulka napisał(a):
> [...]
> niz u normalnego czlowieka wskazowka na wadze sie nie rusza. ten typ tak ma

No niewiem mój facet ma 193 cm i waży 65 trochę mnie to dołuje bo ja
waże 62 i mam 174 :))) POozdrawiam Anika

10. Data: 2005-02-15 19:11:36

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*AniaW* napisał(a):

> No niewiem mój facet ma 193 cm i waży 65 trochę mnie to dołuje bo ja
> waże 62 i mam 174 :))) POozdrawiam Anika

hm.. ciekawe, czy tych panów w ogóle widać...

PS: a ja myślałam, że mój chłopak jest chudzielcem 180 cm i 63-65 kg....

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

PILNE !!! Radom, Kielce, Kraków - Gdzie kupię w niedzielę soczewki kont. ?
cisnienie ?
pytanie do ginekolożki:)
Sposob na golenie
pulsacyjny (?) ból głowy + inne dolegliwości